מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
בנלי שורת MENU
עופר אבניר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
קונה אופנוע
טריומף קוביה
הארלי שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
סטפן
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
בנלי שמאל עליון
ברקום שמאל
לרט
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

נחנך אולם התצוגה החדש של ליגל

נחנך אולם התצוגה החדש של ליגל

אופיר דואק

צילום: רונן טופלברג

בערב יום חמישי האחרון ציינה חברת ליגל, יבואנית אופנועי דוקאטי ו-TM רייסנג לישראל, יום הולדת 5 להיווסדה של החברה בחניכת אולם התצוגה החדש ברחוב המסגר. אולם התצוגה החדש מחליף את אולם  התצוגה הישן ששכן עד כה בשדרות הר ציון שם ימשיך לשכון המוסך המרכזי של החברה. הסוכנות החדשה שנבנתה ועוצבה על פי הנחיות חברת דוקאטי העולמית ממוקם ברחוב המסגר 58, בסמוך לסוכנות הארלי דיווידסון. ליגל שכרה את המקום בחוזה ארוך טווח ל-10 שנים והוא יכלול תצוגה נפרדת לאופנועי דוקאטי ו-TM, חנות אביזרים ומחלקת התקנת אביזרים. 
לדברי אלי ברדה, המנכ"ל והבעלים של ליגל, המהלך למעבר לאולם התצוגה החדש החל כבר לפני שנתיים והוא הבשיל כאשר התפנה המקום הנוכחי. לדבריו כעת סוף סוף ישנו אולם תצוגה מכובד וראוי למותג האיטלקי המפואר, כזה שגם יתאים לגידול בהיקף הפעילות של ליגל. ברדה הביע תקווה שכאשר יכנסו תקנות המס החדשות, המשוות את רמת המיסוי של קטנועים לזו של אופנועים, יגדל הביקוש דווקא לאופנועים שעלות האחזקה שלהם נמוכה יותר ובעקבות כך יגדלו גם המכירות של דוקאטי בישראל.
לאירוע ההשקה שכלל מוזיקה, אוכל איטלקי, יין טוב ובחורות חינניות הגיעו כ-150 לקוחות דוקאטי ואנשים מהענף הדו-גלגלי, לצד מספר אנשי דוקאטי מחו"ל שכיבדו את האירוע בנוכחותם. 

גלריה

24 תגובות ל נחנך אולם התצוגה החדש של ליגל

  1. אולי עכשיו דוקאטי יקבלו במה ראוייה בארץ ונראה עוד מותג נע בכבישי ארצינו.

  2. אם יש סיכוי קלוש שאחליף את הבוקסר הזקן שלי זה רק למולטיסטראדה.
    אני אעדיף להמתין לאיזה מבחן ארוך טווח שלכם על מנת להפיג את החששות שיש לי מדוקאטי.

  3. יש שלל שמועות עובדות וסיפורים על המותג דוקאטי. מעניין יהיה לראות עם היבואן יצליח להשכיח מאיתנו את הפחד מנזילות שמן והתפרקויות שהיו מאופינות לדוקאטי, מוטוגוצ'י ועוד כל מיני איטלקים דולפים.

  4. האמת אפילו התאהבתי בסטריט פייטר S, אבל בשביל להעלות על כלי כזה אני צריכה למשכן כילייה . 177,000 ש"ח???????????
    יש פה איזה תומך או ספונסר שירכוש לי את האופנוע הזה?

  5. כמו אנשים חוששים מאופל בשוק הרכב, ככה אנשים חוששים בכלל ממה שלא יפני. המותג הזה נראה יפה אבל בעייתי. למה לשלם יותר מהונדה, יאמהה, סוזוקי ולהיות החבר הכי טוב של הגרריסטים?

  6. אלי בחור נחמד אבל כמו שאומרים באנגלית…so full of him self
    בהצלחה!!!!!!!!!!!!

  7. דוקאטי של היום זה לא מה שהיה בשנות ה70 וה-80 והאיכות שלהם לא נופלת ממוצרים אירופאים אחרים. עובדה, מישהו חושש לקנות פיאג'ו?
    עכשיו שאודי קנו אותם האיכות תהיה באותה רמה של ב.מ.וו כלומר הרבה מעבר לרמה היפנית

  8. משכן ראוי ומתאים למותג כל כך סקסי, אני כבר עם הדוקאטי השלישי שלי, ולא זוכר תקלות או נזילות כפי שה"מומחים" מטפטפים, בקיצור, שנמשיך כולנו לטפטף ריר על המכונות היפיפיות האלו 🙂 ובהצלחה למשפחת גזירי 🙂

  9. במילים עדינות שיתחילו להתייחס ולדבר בגובה העיניים.
    ולא לחפש מכירות ואחכ לקוחות מחפשים

  10. דוקטי היה וישאר זבל איטלקי. נשבע לכם. אבל נשבע שעברתי בגבעתיים ליפני כשלושה שבועות וראיתי שם אופנוע איטלקי מסוג דוקטי. נשבע כשהתקרבתי הייתה לו נזילת שמן מתחת לאופנוע. נשבע.

  11. MV אוגוסטה הוא אופנוע אחד ודוקטי הוא דוקטי. האמת שלא הייתי נוגע באף אחד מהאיטלקים האלו. לאורך זמן היפנים מכניסים אותם בכיס הקטן.

  12. כתלמיד מתחיל אני כותב את דעתי וללא קשר לאיכות כמו שהעלו כאן כמה חברה לפני. היופי האיטלקי הוא יוצא מגדר הרגיל.

  13. הם חייבים בגלל אהודי אין ברירה יש להם כללים חדשים לכל מי שרוצה להיות סוכן של דוקטי.

  14. אופל זה מותג גרמני דוקטי זה אילטקי. כמו שכתבת למה לשלם למוצר שאתה יודע שלא יהייה טוב ובטח לא סחיר לעומת סוזוקי לדוגמא שאנשים רוצים עשר מעל המחירון. למה?

  15. בהצלחה. כי כל הצלחה של כל יבואן רק תעשה טוב לשוק הדו גלגלי.

  16. לכל הלכלכנים למיניהם…
    אם אתם חסרי חוש טכני,ומעוניינים להיות אחד מאלף…קנו סוזוקי…
    אבל אם אתם יודעים להעריך ולטפל במכונה כמו שצריך,ומעוניינים להיות מיוחדים…דוקאטי זה פתרון מצויין(:

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל