מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מונדיאל MENU
אינסטגרם
קונה אופנוע
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
סטפן
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
לרט
פרפקט קוביה שמאל
rok-straps רצועות קשירה 140
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
תמוז
ברקום שמאל
הארלי שמאל
מונדיאל קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
מתלה לקסדה

בטא ALP עם מנוע DR350 בדרך לישראל

בטא ALP עם מנוע DR350 בדרך לישראל

צילום: אסף לביא

מאת: ג.ב.ב ואסף לביא

בימים אלה כשגם דו"ש 250 כמו KLX מצויד בקירור מים והזרקת דלק ממוחשבת, נראה אופנוע כמו ה-ALP 4.0 של בטא עם קירור אוויר וקרבורטור כמו פריט מתקופת הברונזה – אבל כידוע באופנועים הקדמה לא תמיד חיובית באופן גורף. למעשה מאז הפכו האופנועים למאובזרים ביתר, מתוחכמים מדי, יקרים מדי וכבדים מדי, בין אם בגלל אקולוגיה צבועה ובין אם לטובת עוד ועוד ביצועים ואוונטות דפי נתונים, ייחלנו לאופנועים פשוטים, במיוחד דו"שים לשימוש היומיומי, אופנועים שעולים מעט, קלים לרכיבה, נפילה לא מחייבת משכנתה, אפשר לטפל בהם לבד ותקלה אינה מחייבת פגישה עם דוקטור לדיאגנוסטיקה, בקיצור מתגעגעים לאופנועים כמו סוזוקי DR350 שהלך לעולמו ב-1999.

והנה – ואפשר להגיד למרבה השמחה – לראשונה מזה שנים רבות נוכל לקנות שוב אופנוע פשוט שבמקביל רחוק מלהיות זבל (סיני), כאשר אותו בטא ALP 4.0 יגיע לישראל בעוד כחודשיים, עם מנוע של… DR350 הזכור לטוב, מקורר אוויר, עם קרבורטור, מותנע חשמלית אבל יש קיק לגיבוי, הספק של 30 כ"ס ביום טוב ומשקל של 133 קילו, שלדת פלדה וגלגלי "18 בקיצור מתכון בדוק לאופנוע פאן שיודע לעשות הרבה, כולל לרדת לשטח מתון, ולדרוש מעט מאוד בתמורה. היבואן הוא ד.ל.ב (ק.ט.מ ועוד), מחיר טרם נקבע.

בטא הוא יצרן איטלקי וותיק (1948) המתמחה באופנועי טריאל ומחזיק באליפויות עולם רבות עם גדולי התחום ג'ורדי טורס ודאג לאמפקין, המותג מוכר לציבור בישראל הן מאופנועי שטח שיובאו לישראל ביבוא אישי בשנות השמונים והן מקטנועי "ארק" שהגיעו בכמויות קטנות בשנות התשעים. למרות גודלו הצנוע בטא הוא מפעל מוביל מבחינה טכנולוגית עם שלדות אלומיניום ומנועי טריאל מהטובים בעולם – אולם את מנועי דגמי האנדורו קונים בטא מיצרנים אחרים, כמו הסוזוקי הפשוט שהותקן בליין ה-ALP שנולד בשנת 2000. כאמור המותג כיום מיובא על ידי ד.ל.ב מוטוספורט.

גלריה

12 תגובות ל בטא ALP עם מנוע DR350 בדרך לישראל

  1. זבל זה זבל,לא משנה עם סיני או איטלקי, פשוט הזבל האיטלקי עולה יותר. תכף יחזירו לארץ את הג'אווה כי היבואנים יודעים שמה שעומד על המדף בחו"ל יכול להמכר לישראלים. "אופנוע פאן" מילה נרדפת לערמת ברזלים שלא מצטיינת בשום דבר,משהו שעבר זמנו ובטל קורבנו,בדיוק כמו גבב)

  2. הכל יכול להיות נכון. תדע שהתעשיה הסינית היום ברובה נשמרת ונתמכת ע"י היצרנים המקוריים. הכל נעשה תחת פיקוח מאוד מחמיר.לדעתי כאן אין מה לדאוג בגלל שהיבואן הוא דלב ולא איזה HM מצחיק שהביא עד היום שלוש מאוד סוגי כלי רכב כמו LML תואם ווספה מציק. יאללה כנס למאורה מר פינקופץ ותפסיק לאכול לאנשים את הגרגרת.

  3. זה היה אחד הדוגים שהיה הכי קל לרכיבה
    מאוד סלחן ומאוד נוח – כשהיית גם רוצה קצת כח היה נותן לך. בקיצור לפעמים פשוט זה טוב.

  4. מחיר הזוי לאופנוע סופר בסיסי! עוד 5000 שקלים וניתן לרכוש את wr 250rהמצוין והאמין ,לא שזה זול לאופנוע 250 ,אבל לפחות הולכים על בטוח.

  5. האופנוע הזה, צריך לעלות 32-33 אלף שקל גג – בהנחה שהוא לא מורכב בסין.
    במחיר הזה, הם לא יצליחו למכור אפילו יחידה אחת. מדובר בהמשך לתמחור השערורייתי של הדיוק 390. שיפשטו רגל, הם מרוויחים את זה ביושר.

  6. המחיר של הכלי 50,200 זה נראה מחיר שפוי לכלי אבא של הבסיסי כאשר אפשר לקנות רכב ב – 54,900
    או הונדה CB500X ב – 54,000

  7. הרי יש למטרו את הWR250 במחיר דומה עם מפרט גבוהה בהרבה ואת הקאווה 250 עם מפרט טיפה יותר טוב אבל חצי מחיר כמעט.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל