fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

הונדה SH125 "מוד" מגיע לישראל

הונדה SH125 "מוד" מגיע לישראל

גיא בן ברק

צילום: אריק רוזנבלום

יצרני העולם זה כבר ברור החליטו מאז התרסקות הכלכלה העולמית ב-2008 אסטרטגית להחליף את הפניה לאופנוענים, לרגש ולאדרנלין – בפניה לציבור הרחב בכלל וזה אומר הורדה עוד ועוד של כול פרמטר אפשרי המשפיע על הרכיבה, מכוח מנוע דרך תנוחת הרכיבה, גובה מושב, גובה כידון, גודל גלגלים ומה לא, פשוט יותר, קל יותר, ולא משנה אם משעמם הרבה יותר – היצרנים בכלל והיפניים בפרט והונדה מנהיגתם בפרט בפרט כבר ימצאו את הכלי העוד יותר קל ופשוט עבורך המתחיל או עבורך גבירתי קצרת הרגליים.

וכך אפילו קטנוע כמו ה-SH125, ממשפחת הטוסטוסים גדולי הגלגלים המצליחה באירופה בענק בלמעלה מ-30 שנות קיומה, חייב לקבל גרסה ממותנת, נמוכה ועוד יותר לא מאיימת. שמה "מוד", הוצגה בקיץ 2013 וכעת מגיעה לישראל במחיר של 18,500 שקל. אין כמעט פרמטר ב-SH125I שלא עבר התמתנות במסגרת יצירת המוד: המנוע חלש יותר בכחצי כוח סוס, מייצר כ-11.5 כ"ס, המושב נמוך יותר, הגלגל האחורי אינו "16 (אחת מהסיבות העיקריות להיות ה-SH הרגיל כלי כה מוצלח ומצליח) אלא "14, הכידון נמוך יותר, המשקל נמוך בהרבה, 116 קילו רטוב של המוד לעומת 134 קילו של הרגיל, המוד קצר יותר וצר יותר, מיכל הדלק שלו מכיל 5.5 ליטר לעומת 7.5 של ה-SH i הברקסים שלו כוללים בלם תוף מאחור ודיסק קדמי 220 מ"מ, המערכת כמובן משולבת למניעת התהפכות קדימה בזמן בלימה חזקה עם הקדמי.

גלריה

6 תגובות ל הונדה SH125 "מוד" מגיע לישראל

  1. מה זה המחירים של קטנוע 125 במחיר של רכב חיים בסרט חלומות נעימים לילה טוב לחולמים

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל