מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
קאברג שחורי 205 על 35
אינסטגרם
עופר אבניר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
קונה אופנוע
גלאי רדאר קוביה
ברקום שמאל
תמוז
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
פרפקט קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
rok-straps רצועות קשירה 140
סטפן
הארלי שמאל
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מה לא עושים בשביל הספונסר

מה לא עושים בשביל הספונסר

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

הונדה בלייד מכירים? השם מרמז על הקרביות, ממש כפי שהבלייד המקורי של הונדה ב-1992 חתך את המתחרים כך גם מן הסתם יעשה הבלייד החדש, לא? אז זהו שלא. בלייד זה לא פיירבלייד אלא בלייד 125FI, טוסטוס מאוד נפוץ באינדונזיה, וויאטנם ועוד מעצמות אסיתיות דו-גלגליות. כעת הוא מגיע בגרסה חדשה ומוזרקת ו.. צבועה בצבעי אופנוע המירוץ הרשמי של הונדה ורפסול.

כדי ליחצן את הטוסטוס החדש גייסה הונדה לא אחר מאשר מארק מארקז, אלוף העולם במוטו GP הצעיר בכול הזמנים ואחד הכישרונות הגדולים שרכבו כאן בכלל, ובלי להתבייש משחק אותה הספרדי הצעיר עם הטוסטוס במסלול גרנד-פרי, כפי שניתן לראות בסרטון הוא נכנס לעולם הכאילו ללא קושי.

שימוש בכוכבי מירוצים לקידום מכירות בשוק הרחב אינו חדש, קופצת לראש הפרסומת המחויכת שעשו מיק דוהאן ואלקס קרביליה ל-CBR900RR בגרסת 1998 – אולם החידוש המדכא עכשיו הוא שגאוני הרכיבה של ימינו לא מקדמים אופנועים אמיתיים אלא טוסטוסים או אופנועים קטנים כמו שעשו רוסי ולורנזו לאחרונה לימאהה R15. 

גלריה

5 תגובות ל מה לא עושים בשביל הספונסר

  1. למה להתבזות? זה מקובל בכל ענפי הספורט, גם מסי מפרסם וגם שומכר (שיהיה בריא) פרסם פיאטים פשוטות

  2. מארקז מרוויח מיליונים מרכיבה ומחסויות. הוא עובד בעבודה הכי טובה בעולם, לרכב על אופנוע להנאתו, בכל מסלול סובבות אותו עשרות מעריצות ובחורות מקסימות. בנינו רוב הרוכבים היו מתחרים גם בחינם. הם פשוט אוהבים את זה. הפרסומת הקטנה הזאת היא כורח הכרחי. תשלום קטן עבור כל הטוב שהוא מקבל. להשתתפות שלו בפרסומת כזאת קוראים מקצוענות. מי שמבין מבין ומי שלא יכול ללכת לדפוק בתופים.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל