מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
סוזוקי RMZ450 מודל 2015 נחשף
גיא בן ברק
צילום: יח"צ
אמצע השנה הוא זמן טוב להציג את המוטוקרוסים החדשים ל- 2015, ק.ט.מ כרגיל ראשונה (לא מהפיכות גדולות) ומיד אחריה סוזוקי עם שורת שינויים משמעותית למוטוקרוס הדגל שלה, RMZ450. היצרן מצהיר כי השינויים לשנה הבאה שקיבל הדגם לרגל עשור לחייו הם הגדולים ביותר מאז 2008 והמעבר להזרקה. בתחום המנוע מערכת זינוק (הול שוט) מתוחכמת עם בורר לשני מצבים בהתאם למצב האחיזה, חלק או יבש, המערכת קוראת את הגלגל האחורי ומווסתת את הכוח המועבר בהתאם לאחיזה או החלקה ולאחר מרחק נתון או הילוך (משתנה בהתאם למצב בורר ההול שוט) מחזיר כוח מלא.
השינוי הגדול הנוסף הוא מזלג חדש, שואה SFF-AIR (הפרדת פונקציות בין צינורות המזלג), השימוש באוויר במקום קפיץ מאפשר הורדת משקל של המכלולים ולכן הגדלת קוטר הצינורות של המזלג מ-48 ל-49 מ"מ. קביעת גובה הרכיבה הראשוני (מה שהיה עומס קפיץ) נעשה בעזרת משאבה, ההידראוליקה שופרה אף היא והכיוונים כעת באמצעות שני ברגים בראש המזלג ואחד בתחתית.
הסוזוקי RMZ450 מקבל שינויים אלה למרות שורת הישגים מרשימה של הדגם הנוכחי – אליפות עולם MX1 לדסאלה וכמובן ניצחונות מדהימים לבאבא סטוארט בסופרקרוס, אליפויות לאומיות חשובות, גרמניה ואוסטרליה, יפן וניו זילנד.
אין על סוזוקי. תמיד אהבתי את הDR 350 מאז אני מכור אליהם. חבל שהיבואן לא נותן מספיק תשומת לב ליבוא הסדיר של כל הכלים.
למה אבניר לא מביאים DRZ400SM חדשים לארץ ? הייצור שלהם חודש ממזמן