fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC

מכה לאם.וי אגוסטה: לא תוכל למכור הקיץ בקליפורניה

מכה לאם.וי אגוסטה: לא תוכל למכור הקיץ בקליפורניה

גיא בן ברק

צילום: יצרן

אמרת הפוך?..  אז זהו שלא.

שוק האופנועים האמריקני הוא הגדול בעולם (אופנועים מעל 250 סמ"ק) ומבין מדינות ארה"ב קליפורניה שטופת השמש והחופש מובילה במכירות האופנועים. לכן יש משמעות להודעת רשות הרישוי של קליפורניה השבוע כי יצרן האופנועים האיטלקי אם.וי אגוסטה נכלל ברשימה השחורה של יצרנים האסורים בכניסה לקליפורניה. רשימה מבישה זו כוללת בשגרה יצרנים סיניים ואסיתיים שלא ראויים למאכל אדם אולם לראות את שמה של אם.וי אגוסטה זה חריג אמיתי. בהודעת הרשויות מקליפורניה נאמר כי רשיונה של אם.וי אגוסטה פקע בסוף יולי 2013 וכי היצרן לא סיפק מאז את דרישות החוק הקליפורני ולכן כול דגמי שנת יצור 2014 והלאה אסורים במכירה.

מיותר לציין כי מדובר במכה קשה ליצרן קטן כמו אם.וי שעדיין נאבק לעבור את קו ה-10,000 יחידות בשנה במכירות עולמיות ודווקא כעת כאשר מנוע השלושה צילינדרים 800 מאפשר יצירת מגוון כלים שימושיים, יפים ולא יקרים בטירוף. מי אם לא תושביה הסטייליסטים של קליפורניה עם לוס אנגל'ס הלוהטת וסאן פרנסיסקו בירת האופנועים מתאימים לקניית האופנועים הייחודיים של אם.וי, ומעתה הם מחוץ למשחק.

תגובה רשמית של אם.וי טרם פורסמה, דילרים של היצרן בקליפורניה אומרים כי היצרן וסוכנו בארה"ב דווקא השקיעו מאמץ לרצות את דרישות החוק הקליפורני אולם לא עמדו בלוח הזמנים. במידה ואכן האיסור לא יוסר הרי ש"הלך הקיץ" לאם.וי בקליפורניה, ובמקרה של יצרן כה קטן ושביר גריעה של מאות רבות של מכירות במכה אחת עלולה להשליך על עתידו בכלל.

23 תגובות ל מכה לאם.וי אגוסטה: לא תוכל למכור הקיץ בקליפורניה

  1. המדינה יודעת שהאופנוע הוא זבל אמיתי ולכן הם משחקים אותה כאילו אסור למכור.
    הם פשוט רק רוצים לבוא לטובת האזרח הקטן שלא יקנה את החרטות הזה שקוריאם לו אוגוסטה.

  2. אצלנו היהודים יודעים מתי מנסים למכור להם חרטות שרק אולי יפה והם לבד כבר לא קונים את האוגוסטה הזה.

  3. בטח עוד מעט כשהם יפשטו את הרגל האופנועים שלהם יהיו שווים כמה שקלים שיהייה שווה לשים אותם במרפסת..(אבל רק כמה שקלים גם לפסל במרפסת יש גבול לעלות…וזה דווקא פיתרון טוב.

  4. סה"כ אין מספיק ניסיון איתו ואולי היה מתגלה שאין לו בעיות בכללי.

  5. אני שמעתי על כאלו שהיו להם בעיות מההתחלה כולל נפילת מאותתים ועוד כל מיני דברים.
    לך לאבי מאי די מוטור ספורט אולי הוא יספר לך..
    למה אתה חושב שהוא אמר להם ללכת. לדעתי רק בגלל זה.

  6. רק בישראל שמשהו לא הולך הכל אשם היבואן.
    מעניין ומוזר.

  7. אני לא מנסה להטיל אשמה על אף אחד.
    אבל כשיש יבואן טיפש שכל יום חושב שמה שהוא ייבא לא הולך ולכן מוסיף עוד קרש למדורה ומביא חברה נוספת כאשר כל חברה שהביא יותר גרועה מהקודמת אז למה אתה מצפה?
    כשאתה מביא מותגים כמו LML ואם וי אוגוסטה אתה חושב שתאה יכול להצליח?
    אם כן אז או שאתה טיפש או שאתה חושב שתאה חכם ואתה לא.
    או שאתה הכל ובתוספת של לא מבין כלום בתחום הדו גלגלי.
    רק למזלך אתה מביא כסף מהבית ויש לך מאיפה להביא.
    אבל גם זה בסוף נגמר ואו שיש מישהו חכם בבית שמחליט עבור הטיפש כי הוא שם "סטופ לוסט".
    וזו כל התורה על רגל אחת.
    חייב לציין שאני מכיר את היבואן באופן אישי ןיודע איך מתנהלים שם הדברים.
    אז יאללה תחזיר את כל המותגים תשאר עם ההונדה שאתה מביא ותתפלל שלפחות זה יצליח.
    ואני כותב ממקום שרוצה שהוא יצליח כי זה טוב לכל הענף.

  8. ככה הישראלי הטיפוסי מתנהג שלא מצליח למכור משהו אז צצות כל מיני האשמות וסיפורים על מאותתים שנופלים
    וכל מיני דברים.
    מול העיניים שלי בשבת ראיתי איך טוחנים לאופנועי המבחן את התחת בוילי וסטופי אז איך לא יפלו מאותתים.
    אישית לא סובל את hm וקברניטיה עוד מלפני mv
    אבל יאללה לצביעות

  9. היבואן לא הכי משקיע במותג בארץ וחוץ מכמה בודדים שרכשו כי יש להם פנטזיה על אמ וי מי בכלל חיפש לחשוב על לקנות כזה.
    לא ראיתי בשום מקום מבחן או השוואתי

  10. איך מכתבה תמימה בנושא בעיה בעמידה בתקנות רישוי בקליפורניה נפלתם כך על היבואן בארץ? פתאום כל אחד נהיה מומחה ליבוא,מכירות שיווק,מכיר את היבואן,את מי שעומד מאחוריו..יאללה זייני שכל פחדנים מסתתרים מאחורי כל מיני שמות וכותבים שטויות.מזל שיש מי שנותןלפחדנים כמוכם במה.

  11. כתבו על החרא שמותג נחשק אוכל בקליפורניה ואז קפץ זרזיר ובמיע ללכת לאבי מאי די ולשמוע למה זרק אותם ואז קפץ זרזיר המקורי וניוצא כנגדו מיד מצטרף קופטר אלי ומבלבל אותי ברצף הכתיבה שלו ןאז אורן וירון מביעים דעתם על היבואן והמותג והופ קופץ אמיר לוי וסוגר לכולכם את הפה יאללה לכו לים ותלמדו לזהות ברבוניות כי באופנועים ברור שאין לכם מושג

  12. אני באמת מהשוק.
    מכיר את הושק מצויין.
    חייב להגיד שהתותג MV אוגוסאה הוא מתותג יפה ואגזוטי. אבל הוא לא יכול לנסוע על כבישי הארץ
    כבישי הארץ לדעתי קשים עבורו.
    הכבישים משובשים וגורמים לו לתקלות כמו באמת נפילת מאותתים. (אתה לא מאמין תיגש לברר ותארה שאני צודק.).
    אני גם שמח שיש כאן יבואן כזה שמתאים לו להביא כל מיני כלים הזויים בגלל שהוא לא מבין כלום. אתה לא יכול להגיד לי שLML חיקוי זול לוספה שגם היא לא "בסט סלר" יכול להצליח כמו שה MV אוגוסטה ברור שלא יכול להצליח.
    הוא חשב שיוכל להכניס מותג לארץ כמו שדוקטי נכנסו אבל שכח שדוקטי כבר כאן ים אבל ים של שנים אצל כל מיני יבואנים שונים ובשנים האחרונות הביאו כלים יפים ולא רעים. למרות שאני לא הייתי קונה בחיים דוקטי ובטח שלא MV אוגוסטה.
    מה יקרה אם משהו יתקלקל? מי יביא חלקים לאופנועים שלהם בעוד שנה לא הרבה יותר.
    אז נכון שמעט התלהמנו אבל אם זה הציל מי מהקוראים כאן שבכלל התעניינו להכנס לכתבה רק בגלל שהתמונה של האופנוע הפוך אז זכינו.
    וד"א יש לי הרבה מושג בתחום הדו גלגלי כולל להבין איך מנהל מנוע טוב של אופנוע במיוחד כשאני מחזיק מוסך וריתי את הנדסת האנוש של האיטלקים .

  13. רק יפנים.קו אדום ליפני הזבל האיטלקי הזה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל