מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
קאברג שחורי 205 על 35
אינסטגרם
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
גלאי רדאר קוביה
קונה אופנוע
לרט
לרט
ברקום שמאל
סטפן
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
rok-straps רצועות קשירה 140
פרפקט קוביה שמאל
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
הארלי שמאל

מוטוקרוסים 2015 הונדה, ק.ט.מ, ימאהה

מוטוקרוסים 2015 הונדה, ק.ט.מ, ימאהה

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

צמד היצרניות היפניות הגדולות הציגו את אופנועי המוטוקרוס המקצועיים שלהן לשנה הבאה. ל-2015 הונדה ממשיכה לשפר את צמד הארבע פעימתיים שלה בעוד ימאהה כמעט ולא משנה את צמד האפים – אבל מחדשת בשתי פעימות.

הונדה CRF450R
חידוש במנוע הוא בורר מפות המחשב בין שלושה מצבי אספקת כוח בהתאם למסלול – מצב סטנדרט, מצב מתון לתנאי אחיזה גבוליים ובקצה השני מצב אגרסיבי, רוכבים מקצועיים אף יוכלו לקבל מהיצרן גישה לתכנות מפות משלהם. ההזרקה הדו-שלבית מהשנה שעברה זוכה לכיוון טוב יותר מבחינת כמויות הדלק ותזמון ההצתה. בנוסף תכנון חדש לראש המנוע מאפשר קיצור משמעותי של סעפת הפליטה.

בתחום המתלים, מזלג האוויר של קאייבה שהופיע בשנה שעברה בקטגוריה הבכירה זוכה השנה ליותר אפשרויות כיוון שיכוך. מאחור בורג שיכוך החזרה ממוקם מחדש לגישה נוחה יותר. חידוש בלמים – קוטר דיסק קדמי מסוג ווייב עולה מ-240 מ"מ אשתקד ל-260 מ"מ ב-2015. דגם זה צפוי לנחות בסוכנויות בארה"ב בחודש ספטמבר.

הונדה CRF250R
ב-2014 זכה לשדרוגים רבים עם שילדה חדשה ועיצוב חדש – חזרה לצמד דודי מפלט – וגם ב-2015 זוכה ההונדה הקטן אך המצליח יותר (אלוף לייטס מזרח 2014) לשיפורים. חידוש בפרונט בדמות מזלג שואה 49 מ"מ עם אוויר במקום קפיצים והפרדה בין פונקציות בצינורות המזלג. בתחום המנוע בדיוק כמו ה-450 מקבל ה-250 בשנה הבאה את בורר שלושת מצבי אספקת הכוח. מחירו של הדגם בארה"ב ממשיך לעמוד על 7,600 דולר.

ימאהה YZ450/250F
גם ללא הצלחה של ממש בשנים האחרונות בסופרקרוס האמריקני מחליטה ימאהה להותיר את צמד הארבע פעימתיים המקצועיים שלה כמעט ללא שינוי ל-2015. עדכון תכנה למחשב ההזרקה, שיפור חומרה בלוע היניקה ושיפור בוכנה מסכמים את שיפורי המנוע, הוכנסו גם שינויים בגרפיקה והוגדל היצע השיפורים המקצועיים גם לרוכבים פרטיים.

ימאהה YZ85/125/250
שלושת מסורי השרשרת הכחולים יראו רעננים ב-2015 עם צביעה וגרפיקה חדשים, כנפיים שונות, ה-125 וה-250 אף מקבלים מזלג חדש, 48 מ"מ הפוך כמו הארבע פעימתיים עם הפרדה לשמן/אוויר, ובולם אחורי חדש גם הוא לקוח מהארבע פעימות. התפעול משתפר בזכות מכוון קלאץ' הממוקם על הכידון, כידון ורגליות רוכב חדשות משפרים השליטה.

ק.ט.מ
ליין המוטוקרוסים של ק.ט.מ יורכב גם ב-2015 משלושה דגמי ארבע פעימות – 250, 350 ו-450 סמ"ק – ושלושה דגמי שתי פעימות, 125, 150 ו-250 סמ"ק. השינויים לשנה הבאה נעשו בתחום המיתלים והגיאומטריה, לינק המתלה האחורי שופר לאחיזה וספיגה טובים יותר ואיתו שופר גם המזלג הקדמי, צינורות חדשים וציר גלגל קדמי חדש בקוטר 22 מ"מ לעומת 26 מ"מ בשנה שעברה. צביעה וגרפיקה בשנה הבאה יהיו זהות לאופנועי המפעל הרשמיים של האלופים קאריולי והרלינג והכוכבים בארה"ב דאנגי ורוזן. השילדה כתומה וגם רכיבים מכאניים חשובים הם ברמה תחרותית כמו ברקסים של ברמבו, כידון רנתאל.
בתחום המנוע שופרו מעט הארבע פעימתיים, קלאץ' קל יותר לתפעול ואטם חדש למשאבת השמן.

גלריה

תגובה אחת ל מוטוקרוסים 2015 הונדה, ק.ט.מ, ימאהה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל