fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
אלבר טריומף מתחת ל-menu – אמצע 3
אודי דגן מתחת לתפריט
דוקאטי באנר חדש דזרט 230-40
קריסטלינו קובית צד xi
דוקאטי קוביה עליון גבוה – דזרט
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אלבר טריומף קוביה עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
קוב 140 על 70
v12 באנר צידי
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
דוקאטי קוביה שמאל פניגלה v2
אודי דגן 140 על 70
שרקו
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר

חזיר על בטריה: עזרו להרלי ליצור את החשמלי הראשון

חזיר על בטריה: עזרו להרלי ליצור את החשמלי הראשון

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

הרלי-דייוידסון מציגים רעיון לאופנוע חשמלי ומבקשים שהציבור בעולם יגיב, יבקר ויבקש, הרלי אומרים שהם יישמו את מה שאפשר ויכול לעבוד, ובתוך לא עוד הרבה זמן יהיה אופנוע חשמלי ראשון להרלי. הקונספט נקרא LiveWire, הרלי יצרו טיוטה מעוצבת – ויפה, החוט החי הזה גם נראה יותר טוב מרוב האופנועים החשמליים הקיימים כיום –  וזרקו מספר נתונים טכניים. הספק המנוע 55 קילוואט (כ-75 כוח סוס), חזק בהשוואה לשני החשמליים האמריקנים הוותיקים, זירו עם 67 כוח סוס ובראמו עם 54 כוח סוס בלבד. המחיר? המרחק בין טעינות נמוך, ההרלי הזה יזדקק לטעינה כול 80 קילומטרים של רכיבה משולבת עיר/אוטוסטראדה, המהירות המרבית מוגבלת ל-150 קמ"ש, התאוצה אפס למאה קמ"ש כ-4 שניות. 

האם תזמון הדלפת החשמלי המיועד של הרלי קשור איכשהו להצהרה המהפכנית של טסלה מלפני שבועיים על זמינות הטכנולוגיה שלהם לכול יצרן? עם המשאבים של הרלי, גדול יצרני האופנועים הגדולים בעולם, והטכנולוגיה הזמינה של טסלה אפשר להעמיד אופנוע חשמלי טוב פי כמה מכול מה שמוכר כיום, וזה ששני היצרנים אמריקנים רק מגבירה את הסבירות לשת"פ. בנוסף הרלי לא רק רוצה להתחבר לתדמית אקולוגית אלא מבקשת לנצל את הבונוסים הענקיים שהממשל מעניק ליצרני כלי רכב חשמליים.

גלריה

4 תגובות ל חזיר על בטריה: עזרו להרלי ליצור את החשמלי הראשון

  1. אבל אם יקחו מההרלי את הנזילות , התקיעות, הרעש..הם באמת יכולים ללכת לישון.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 300L