fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר

הייתם משלמים 200 אלף ש' על האופנוע הזה?

הייתם משלמים 200 אלף ש' על האופנוע הזה?

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

השם הסקת' הפך למותג רכב בתחילת שנות השבעים של המאה העשרים כאשר האציל/מיליונר הבריטי אלכסנדר הסקת' נכנס למירוצי מכוניות ובמשך חמש שנים הריץ קבוצה בפורמולה אחת עם הישגים לא רעים בשנת 1973. עם התפרקות הקבוצה עבר הסקת' ב-1980 לאופנועים, עם שניים שלושה דגמי תיור יחסית ספורטיביים אך מכוערים להפליא, המבוססים על מנוע וי-טווין מתקדם למדי לאותה תקופה, אף אחד מהם לא זכה להצלחה והמותג נגוז ב-1984.

השם הסקת' חוזר כעת לחיים, החברה החדשה בבעלות פול סלימן, בריטי כמובן, שעיצב אופנוע הקרוי "24", ולמעט מנוע וי-טווין אינו דומה בדבר לאופנועי הסקת' המקוריים וטוב שכך. לחלופין מבקש היוצר דווקא להתקשר עם מורשת מכוניות המירוץ של קבוצת הסקת', ה-24 הוא אופנוע ספורט כביש עירום שמנסה לעשות מה שהימאהה MT01 לא הצליח לעשות – לשלב מנוע וי-טווין גדול נפח חשוף ונוסטלגי – באופנוע שאינו קרוזר כלל אלא שרירי ואגרסיבי עם מתלים/בלמים/צמיגים ראויים. סלימן מבסס את ה-24 על מנוע S&S בנפח 1,950 סמ"ק שלאחר שעבר כיוון בסדנת האריס הבריטית האיכותית מייצר 125 כוח סוס, המתלים אוהלינס, הבלמים ברינגר כלומר אופנוע המבוסס על מוצרי מדף וכלום לא מיוצר ב"מפעל" של היצרן.

סלימן והחברים כנראה התלהבו מהתוצאה שלהם עד כדי כך שהם תמחרו אותה מאוד אופטימי – 60,000 דולר, אפילו עם שער נמוך זה יותר מ-200,000 שקל. רבים יחשבו שהמחיר מופרז אבל היצרן טוען ששלושה אופנועים כבר נמכרו ויש הזמנות לשמונה נוספים. 

אתר היצרן

גלריה

2 תגובות ל הייתם משלמים 200 אלף ש' על האופנוע הזה?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל