fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
אלבר טריומף מתחת ל-menu – אמצע 3
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2 – פניגלה v2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
דוקאטי קוביה עליון גבוה – דזרט
מטרו באנר שמאל הכי עליון adx400
קריסטלינו קובית צד xi
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
v12 באנר צידי
קוב 140 על 70
אלבר טריומף קוביה עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
אודי דגן 140 על 70
דוקאטי קוביה שמאל פניגלה v2
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
שרקו
voge מוטו24 באנר
סטפן

ק.ט.מ RC125 וידאו ראשון סולו

ק.ט.מ RC125 וידאו ראשון סולו

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

אופנועים לנערים ונערות, לכול דור יש את מושאי החלומות שלו, פעם אלו היו אופנועי 50 סמ"ק גם בישראל (למי מכסופי השיער בינינו לא היו בימי בית הספר הטובים "הונדה חצי שחורה" או "ג'ילרה פתוחה"), מאוחר יותר הגיעו קטנועי ספורט מדליקים כמו פיז'ו ספידפייט וימאהה איירוקס. כיום פונים לצעירים אופנועי 125 ארבע פעימות לוהטים יותר מבחינת המראה ופחות מבחינת הכוח – אבל בניגוד לעבר זה לא הנוער האירופי המעודד וקונה כלים כאלה אלא השוק האסייתי. במזרח הנפח קובע את המיסוי וההפרשים גדולים מאוד בין אופנועי 125 לאופנועים מעל 250 סמ"ק. וכך בכול שנה מתווספים עוד ועוד דגמי ספורט 125 המיועדים לנוער האינדונזי והשכנים, וגם אנחנו במערב נהנים.
ק.ט.מ שזיהתה מזמן בגאוניות יתרה כי העתיד נמצא בשווקים האסייתיים וכבר ב-2007 נכנסה לשותפות עם בז'אז' ההודית, מובילה את פלח השוק של האופנועים הקטנים אך הביצועיסטים ומהנים, שלישיית הדיוקים כמובן, והשנה מוצגים בתערוכת מילאנו שלושת אופנועי RC שזה בערך דיוק עם פיירינג וארגונומיה ספורטיבית יותר, אבל הסך הכול נראה מצוין וגם נוסע טוב. עד היום נחשפו בנסיעה שני ה-RC הגדולים יותר, 200 ו-390, וכעת מופיע האח הקטן, 125 בוידאו משלו בו ניתן לראות וגם לשמוע. לא קשה לקבוע גם מהקליפ הקצר שלהונדה CBR125 וימאהה YZF-R125 הנמכרים גם אצלנו יש סיבה לדאגה. מבחינת נתוני מנוע זה אופנוע 125 ספורטיבי בדומה ל-CBR125 עם מידות בוכנה ביצועיסטיות של קוטר 58 מ"מ ומהלך של 47 מ"מ, ההספק אמנם 15 כוח סוס בהתאם לחוקים אבל עם מידות בוכנה כאלה אין בעיה לעלות ליותר הספק וזאת בניגוד למידות בוכנה פחות ספורטיביות כמו למשל של הימאהה R125 שם היחס בין הקוטר למהלך נמוך משמעותית. הבעיה בנתוני הק.ט.מ הקטן קרבי חדש היא המשקל, 135 קילו יבש כפי שהיצרן מפרסם זה הרבה, CBR125 קל ב-20 קילו. מחיר ומועדי הגעה לשווקים טרם פורסמו. 

2 תגובות ל ק.ט.מ RC125 וידאו ראשון סולו

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 300L