fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70

הולך ומתקרב: סוזוקי GSR1000

הולך ומתקרב: סוזוקי GSR1000

גיא בן ברק

אופנועי עירום גדולים עם מנוע ספורטיבי אינם זרים כלל לסוזוקי, שהרי עם הבנדיט 1200 הם היו ב-1994 מחלוצי התקנת מנוע היפר ליטר (GSX-R1100) באופנוע עירום. ההצלחה של הבנדיט אף גרמה לסוזוקי להמשיך איתו גם לאחר שה-R1000 הופיע ב-2001 והיה ברור שהמנוע המעולה שלו חייב להגיע במוקדם לגרסת עירום. אבל סוזוקי בחרה ב-2001 לחדש בתחום העירום דווקא עם GSX1400 המגודל והחלש, וגם בהמשך שנות האלפיים בחרה לקפץ ישירות לעירום מבוסס מנוע היאבוסה וליצור את הביבי קינג, או בחרה בעירום סופרספורט ב-2006 עם ה-GSR600 שהוחלף ארבע שנים מאוחר יותר ב-GSR750.

אבל עכשיו נראה שהדבר האמיתי עומד להגיע, GSR1000, היפר עירום עם מנוע ה-GSX-R1000, מגזין מוטוראד הענק והאמין מגרמניה כבר הימר על העיצוב ושם יצירת מחשב על השער שלו, אולם לאור הקשרים המעולים של המגזין הזה עם סוזוקי ובכלל מעמדה החזק מאוד של סוזוקי בגרמניה, פלוס ההערכה כי הדגם יחשף רשמית בתערוכת קלן באוקטובר, ניתן להעריך כי מדובר במשהו מבוסס יותר מדמיון נטו. אז מן הסתם GSR750 עם מנוע מגודל, אם כיום ה-750 מייצר קצת פחות מ-110 כוח סוס הרי שבגרסה הגדולה זה אמור לעלות ל-150 כוח סוס.

4 תגובות ל הולך ומתקרב: סוזוקי GSR1000

  1. כל היצרנים כבר הפנימו שאי אפשר למכור אופנועים בלי בקרת משיכה ו- ABS, רק סוזוקי, שהכניסו את האלקטרוניקה לאופנועי תיור, נמנעים מלהכניס אותה ל-1000 ול- 750. מהלך לא מובן שעולה להם בנתח שוק.

    אני חולם כבר שנים על GXR1000 עם אלקטרוניקה, ובינתיים נהנה עד מאוד מה- ZX10R.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל