fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קוב kove מתחת לשורת menu
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
קוב 140 על 70
אלבר טריומף קוביה עליון
תמוז
שרקו
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
דוקאטי קוביה שמאל
HJC
אודי דגן 140 על 70

הונדה CB300F – רק לאסיה וארה"ב (בינתיים)

הונדה CB300F – רק לאסיה וארה"ב (בינתיים)

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

סערת רגשות ואכזבה בקרב חובבי האופנועים האמיתיים באירופה עם הודעת הונדה כי בשלב זה לא תשווק את ה-CB300F החדש אלא באסיה ובארה"ב בלבד. עם זאת נחמה בכך שיתכן, אבל רק יתכן מדגישה הונדה, כי הדגם המרגש הזה בכול זאת ישווק באירופה במחצית השנייה של 2015, רק אחרי שהאסייתיים והאמריקנים ימצו את תחושת הראשוניות והבלעדיות שמצויה בעצם הבעלות על אופנוע כזה.
אולי יותר מדי סרקזם, תסלחו לי, המצב אתם יודעים, לא אשם ההונדה הקטן הזה. ה-CB300F אשר נחשף טיפין טיפין במהלך השבועות האחרונים בהתאם להדלפות מאינדונזיה או תאילנד שם הוא מיוצר, הוא הגרסה העירומה לספורטיבי CBR300R. גרסה זה אומר אותו מנוע חד צילינדר מקורר מים ומוזרק בנפח 286 סמ"ק, שלדת צינורות פלדה, מזלג טלסקופי 37 מ"מ, גלגלי "17, אך בכול זאת נעשו התאמות לשימושים מגוונים יותר מאשר הספורט כמו תנוחת רכיבה זקופה יותר.

ה-CB300F הוא האחרון ברשימה עצומה ההולכת וגדלה מדי כמה חודשים של אופנועים קטנים המיוצרים באסיה ומיועדים לשווקי אסיה האדירים (מכירות דו"ג בוייטנאם 4 מיליון בשנה, אינדונזיה 8 והודו 10 מיליון ועוד היד נטויה). אין כיום יצרן שאינו במשחק הזה, אפילו דוקאטי וב.מ.וו בכיוון, זה מן הסתם מקדם מאוד את שווקי אסיה ואת הרוכבים שם עם דגמים מתקדמים פי כמה ממה שהורגלו, אולם את העולם המערבי ואנו בתוכו הקטע הזה של פשוט וזול כפואנטה לוקח אחורה והרבה.

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
קוב מגדל kove