fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

דיאלים 204 על 35
מתחת לשורת MENU מטרו
דיאלים 204 על 35
בנלי שורת MENU
מטרו באנר שמאל הכי עליון
טריומף קוביה
הארלי שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
סטפן
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

הרלי מודיעה על שובו של הרואד גלייד ב-2015

הרלי מודיעה על שובו של הרואד גלייד ב-2015

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

הרלי דייוידסון חושפת בכנס הקסטום השנתי בסטרג'ס דרום דקוטה את הרואד גלייד החדש לשנת הדגם 2015 ובגרסת ספיישל. הדגם חוזר לליין התיור של הרלי לאחר שנעדר מאז 2010, הדגם קיבל פיירינג צר יחסית… מתגים חדשים ומערכת מידע, סאונד, תקשורת וניווט חדשה. המנוע כמובן מהדור האחרון של הרלי, 1688 סמ"ק עם שישה הילוכים מותאמים לאופי התיור ארוך הטווח של הכלי, ארוכים וחלקים.
הסטוריית הרואד גלייד, דגמי תיור כבדים, החלה בשנת 1979 עם הופעתו של התור גלייד שהתייחד בפיירינג המקובע לשילדה, כלומר אינו נע עם הכידון, ועיצוב הפיירינג הוא שהעניק למשפחה את הכינוי "אף כריש". בנוסף הותאם הדגם לתיור נוח בעזרת תושבות גומי למנוע, הילוכים ארוכים ומושבים נוחים, כמו-גם מיטב האבזור של הרלי כולל רדיו ומערכות תקשורת שהתפתחו עם השנים והגיעו לשיא עם הופעת גרסת האולטרא ב-1989. הרואד גלייד הופיע ב-1998, קיבל את קוד האותיות FLTR, השילדה והמנוע היו זהים לאלקטרא גלייד אך הפיירינג חדש וכלל בתוכו את לוח השעונים. מאחר וזכה להצלחה כ"בגר" (בעל תיקי נשיאה אינטגרליים) סטייליסטי, עיצובו לא שונה כמעט למעט תוספות של מערכות שמע ובטיחות, ב-2007 קיבל את מנוע ה-1,570 סמ"ק עם הזרקת דלק ושישה הילוכים. 2009 הייתה שנה של שינויים כמו שילדה חדשה וגלגלים רחבים, 2013 הייתה האחרונה לייצור הדגם, כאמור עד הקאמבק כעת עם רואד גלייד ספיישל חדש ל-2015. 

4 תגובות ל הרלי מודיעה על שובו של הרואד גלייד ב-2015

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל