fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
אלבר טריומף מתחת ל-menu – אמצע 3
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2 – פניגלה v2
דוקאטי באנר חדש דזרט 230-40
דוקאטי קוביה עליון גבוה – דזרט
מטרו באנר שמאל הכי עליון adx400
קריסטלינו קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
אלבר טריומף קוביה עליון
קוב 140 על 70
v12 באנר צידי
תמוז
voge מוטו24 באנר
דוקאטי קוביה שמאל פניגלה v2
HJC
סטפן
שרקו
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

הריקול המביך של הרלי דייוידסון

הריקול המביך של הרלי דייוידסון

גיא בן ברק

צילום: יצרן

הרלי דייוידסון ורעידות הולכים ביחד יותר ממאה שנה, מאז הציג היצרן מנוע וי-טווין בשנת 1912. זווית של 45 מעלות בין הצילינדרים ונפח גדול הם ערובה לויברציות, אולם שנים ארוכות לא רק שהרעידות לא הפריעו – הן היו סמלו של היצרן וציבור הרוכבים של הרלי התמכר אליהן בגאווה. עד זאת בתחילת שנות התשעים של המאה הקודמת הבינו בהרלי כי כדי להגדיל את ציבור הלקוחות מעבר לגרעין הקשה הם חייבים לטפל גם ברעידות, משפחת הדיינה קמה בדיוק לצורך זה עם שילדה חדשה המציגה תושבות גומי למנוע. ספינת הדגל של הדיינה היה דגם הלאו-ריידר,FXDL, עם מושב נמוך ומבנה קאסטום קל לשליטה הפך הדגם במהרה לרב מכר וזה נמשך עד היום.

דא עקא ודווקא הדיינה לאו-ריידר "נטול הרעידות" חטף בימים אלה ריקול עולמי ליחידות 2014 – בדיוק בגלל בעיה הנוצרת מרעידות. מסתבר שבסל"ד גבוה (במונחי הרלי כמובן, 5,800 סל"ד), מופיעות רעידות שעלולות להסיט את מתג ההתנעה ממצב פעולה למצב דימום, לכבות את המנוע בזמן רכיבה וזה עלול להיות מאוד מסוכן.  הריקול נוגע ל-3,361 יחידות, במידה ובישראל קיים דגם זה משנת ייצור 2014, יש לפנות ליבואן. 

5 תגובות ל הריקול המביך של הרלי דייוידסון

  1. זבל מסריח ומעלה עשן ונזילות.
    רק יפני רק יפני ורק יפני.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 300L