fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
HJC

גם ההודים רוצים ק.ט.מ אדוונצ'ר – ה-400 מגיע

גם ההודים רוצים ק.ט.מ אדוונצ'ר – ה-400 מגיע

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

לאחר הופעת הדיוק 390 והגרסה הספורטיבית שלו RC390 מפרסם כעת אתר הודי כי ק.ט.מ הודו מרחיבה עוד יותר את הליין המיוצר בהודו עם גרסת אדוונצ'ר שאמורה להופיע בתערוכת מילאנו בנובמבר. יהיה זה אופנוע האדוונצ'ר קטן הנפח הראשון בעולם, שהרי אופנועי תיור נזקקים למנועים גדולים בדרך כלל, העיצוב יגיע מהאח הגדול, 1190 שהולך להפוך ל-1,290, בהתאם לדרישות התיור מאופנוע אדוונצ'ר יצויד האופנוע במעטה קדמי גדול, מושבים גדולים, מיכל דלק גדול, וכנראה גם גלגלים גדולים פלוס מתלים ארוכי מהלך. המנוע 373 סמ"ק שהופיע במקור עם הדיוק, מייצר 43 כוח סוס, מצויד בשישה הילוכים שיהיו מן הסתם קצרים יחסית כדי להזיז את הכלי, במיוחד עם הגלגלים גדולי הקוטר, יחסים שעובדים עם "17 יהיו צריכים להיות קרובים יותר עם גלגלי "19 קל וחומר גדולים יותר, ולנסיעות ארוכות זה לא הכי טוב, מי שרכב על DR400 או ק.ט.מ 400 למרחקים ארוכים בכביש יודע זאת היטב. מאידך לנסיעות קצרות בעיר הדיוק יתאים יותר מבחינת יכולת תמרון, אבל נחכה ונראה. תנוחת הרכיבה עם זאת תהיה נוחה בזכות כידון רחב וזקוף, מבחינת אבזור ABS מתקדם כסטנדרט ומן הסתם גם ארגזים מקוריים או מהקטלוג. האתר מספר כי סטפאן ברייר מנכ"ל ק.ט.מ אמר שהאופנוע ייוצר על ידי בז'אז' וישווק גם באירופה.

תגובה אחת ל גם ההודים רוצים ק.ט.מ אדוונצ'ר – ה-400 מגיע

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל