מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
ימאהה טריסיטי חדש באופק
גיא בן ברק
צילום: יצרן
ימאהה רשמה לאחרונה פטנט על קטנוע שלושה גלגלים חדש, הרחבה לטריסיטי 125 ו-250 שכבר משווקים. חלקו האחורי של הכלי הנראה בהדמיית המחשב המופיעה כאן זהה לטריסיטי הנוכחי – אולם החלק הקדמי רחב בהרבה, עם משקף גדול וצמד פנסים קרובים בעוד יניקת האוויר עוברת לחלק התחתון של החופה במקום במרכז בעיצוב הקיים. כמו כן ניתן להבחין כי הקרקעית אינה שטוחה כמו הטריסיטי אלא כוללת שדרה מוגבהת מה שמרמז על מנוע גדול יותר ומיכל דלק גדול בהשוואה לקיים.
ימאהה הצהירה עם הצגת הטריסיטי כי זו תחילתה של משפחה וכי יוצגו גרסאות נוספות, כעת נותר לראות האם הגרסה החדשה תהיה עם מנוע סינגל 400 של האיקס מקס/מג'סטי – או ששוב תחדש ימאהה עם התלת הדו-צילינדרי הראשון, כפי שעשתה בתערוכת מינכן 2000 עם הטי-מקס שהיה לקטנוע הדו-צילינדרי הראשון.
דיאלים נוחים בתשלומים ובביטוח ולא תופסים תחת וגם אחרים, אני עם מה שעברתי עם כלי שלהם שגמר מנוע ויומים אחרי האחריות לא מתקרב
פיאגו כבר רוכבים על זה שנים?
הייתה לי בעיה עם הגויירייד כשעברתי את האחריות. אבל עדיין לדעתי הייתי צריך לקבל שרות בחינם.
לא יתכן שעם קילומטרים לא גבוהים ישלחו אותי הבייתה ויגידו שאין אחריות כי עברתי את הזמן בכמה ימים.
בושה.
הספיק לי הקוואדרו!