מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
קאברג שחורי 205 על 35
אינסטגרם
הווסקוורנה באנר שמאל
גלאי רדאר קוביה
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
קונה אופנוע
לרט
לרט
ברקום שמאל
rok-straps רצועות קשירה 140
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
פרפקט קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
סטפן
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
הארלי שמאל

נינג'ה ZX3RR יגדל אלופים – בזול

נינג'ה ZX3RR יגדל אלופים – בזול

גיא בן ברק

שקיעת אופנוענות הספורט אספלט הינה תופעה כואבת ומתמשכת, השילוב של המשבר הכלכלי עם המחירים הגבוהים לקניה ואחזקה של אופנוע ספורט גדול, התאונות, האכיפה הדרקונית ומחירי הביטוח ובכלל מעבר הריגוש מהחיים האמיתיים למסכי הסמארטפון – כול אלה חברו להתרסקות מכירות אופנועי הספורט אספלט בעולם וגם בארץ.
הבעיה העיקרית היא המספרים האפסיים של צעירים הנכנסים לעולם אופנועי הכביש אספלט, כביש ציבורי ומסלולים כאחד, החולמים הצעירים ששרפו בשנות השבעים והשמונים את האספלט עם אופנועים קטנים מיפן ואיטליה ומאוחר יותר עלו לאופנועים גדולים, לא קיימים יותר בדור שלנו. 
נעשים מאמצים גדולים על ידי יצרני האופנועים עם עוד ועוד דגמי ספורט קטנים במחיר סביר, ומארגני המירוצים בכול העולם כדי לשנות את המצב, קטגוריה מוטו 2 של המוטו GP מובילה מאמצים אלה של גידול הדור הבא, ויש תקווה לאור הביקוש העצום להיכנס לאליפות זו, למרות שכול מתחרה למעט בודדים כמו ג'ק מילר האלוף המיועד, חייב גם להביא איתו מימון של לא פחות מ-200,000 אירו לשנה. 
בקנה מידה קטן יותר אך מעניין, יוצאת קאוואסאקי ארה"ב בשיתוף יצרן ביגוד הספורט אייקון עם פרוייקט המיועד למשוך צעירים לאופנוענות אספלט, וזאת באמצעות יצירת גרסת מירוצים מושקעת לנינג'ה 300 של קאוואסאקי. עיצוב מירוצים קיצוני, עם יחידת זנב נטולת מושב אחורי וכול אבזור כביש ציבורי, מזלג הפוך, בולם אחורי אוהלינס, אגזוזים בעיצוב מוטו GP עם שניים בזנב ושניים למטה, צמיגי סליקס, צביעת ספיידרמן וטאבלט סמסונג המתפקד כלוח שעונים מבקשים היוצרים לגרות את בלוטות החשק של הדור הצעיר, במיוחד בארה"ב שם התדרדרה מציאות רוכבי המירוצים משליטה מוחלטת בין השנים 1978-1994 באליפות העולם – לאפס נוכחות כיום, כולל בקטגוריות הקטנות. היוצרים מכנים את האופנוע ZX3RR, יתרונו של הקאוואסאקי על מתחריו לנישת אופנועי הספורט הקטנים ד'היום של ק.ט.מ, הונדה וימאהה הוא בהיותו דו-צילינדרי מה שמאפשר להוציא מהנפח יותר סל"ד ובכך יותר הספק ולהפוך אופנוע כביש ציבורי לאופנוע מירוץ ממש לא איטי. המחיר, נקודה סופר חשובה, הוא נמוך לאין שיעור בהשוואה להכנת אופנוע ארבעה צילינדרים בנפח 600 ובוודאי ליטר לצרכי מירוצים. נקווה שיהיו עוד מיזמים מסוג זה.

גלריה

3 תגובות ל נינג'ה ZX3RR יגדל אלופים – בזול

  1. הנה אתגר ליבואנים וש הרוח הגבית תהיה איתנו

  2. הנה אתגר ליבואנים שלנו שיוכיחו שהם לא חזירים כמו התדמית שהם בנו לעצמם וש הרוח הגבית תהיה איתנו

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל