מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
קאברג שחורי 205 על 35
אינסטגרם
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
גלאי רדאר קוביה
קונה אופנוע
rok-straps רצועות קשירה 140
סטפן
ברקום שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
לרט
לרט
פרפקט קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
הארלי שמאל
HJC

קאוואסאקי נינג'ה H2 חדש – סופרצ'ארגר, טורבו או סתם 250 דאווין?

קאוואסאקי נינג'ה H2 חדש – סופרצ'ארגר, טורבו או סתם 250 דאווין?

גיא בן ברק

"אופנוע בנוי מעל לכול דמיון" מפרסמת קאוואסאקי היום הודעה מסתורית לעיתונות ומייד כמובן מתחילה מירוץ ספקולציות שיבוא לסיומו רק בסוף החודש עם חשיפת הדגם המדובר בתערוכת קלן. החברה מוסיפה מסתורין באמרה כי בפיתוח הדגם החדש היו מעורבים לא רק אנשי חטיבת האופנועים של קאוואסאקי – אלא גם מומחים מהמחלקות הגדולות פי כמה של היצרן הענק הזה ובראשם אנשי טורבינות ומנועי מטוסים. דבר זה מרמז באופן טבעי כי אותו נינג'ה H2 מסתורי יעשה שימוש במנוע מוגדש, כפי שהוצג בסתיו בסוף 2013 בתערוכת טוקיו ז"ל. האם חוזרת קאוואסאקי לטורבו של סוף שנות השמונים, אז היה GPZ750  שלה לדגם הטורבו הטוב ביותר בטרם מעלם אף הוא מאחר וטורבו אז פגע בהתנהגות האופנוע? או שמא בדומה למנוע שהציגה קאוואסאקי כאב טיפוס בטוקיו, מדובר במנוע עם סופרצ'רג'ר המתאים יותר לאופנועים בזכות גדישה ישירה בשרשרת מגל הארכובה שאינה דורשת בדומה לטורבו זרימה מהירה של גזים כדי להיכנס לפעולה ולכן עדיפה לאופנועים אך יקרה וכבדה?

מאידך טוען אתר הולנדי המתבסס על מגזינים יפניים מקומיים כי מדובר בכלל ב-ZX-R25R, גרסה סופר ספורטיבית לנינג'ה 250/300 טווין, מה שמתאים יותר לתקופה הכלכלית הדפוקה של ימינו ולשווקים האסייתיים המשחקים תפקיד מפתח בכול דגם כיום.
בכול מקרה קאוואסאקי יוצרים ציפיות, הקימו גם אתר המוקדש לדגם המסתורי, ביום רביעי הקרוב אמור להופיע שם מידע נוסף, וכמובן משתמשים בקוד המיתולוגי H2, הטריפל הדו-פעימתי 750 שלהם שהופיע בתחילת שנות השבעים ונחשב לאחד הדגמים שקיבעו את תדמיתו של היצרן הירוק כסוציומאט הבונה מנועים משוגעים וחזקים בלי קשר לכביש הציבורי.
 

6 תגובות ל קאוואסאקי נינג'ה H2 חדש – סופרצ'ארגר, טורבו או סתם 250 דאווין?

  1. בפסקה האחרונה הוזכר ה- H2 האגדי, ונחה דעתי כשאני נזכר עת הצלחתי לשחרר קלאץ באופן חלק יחסית להתרגשות שאחזה בי עת הייתי נער כבן 14 בסיבוב על גרסת ה- 400 סמ"ק של הטריפל מהמגילות הגנוזות. היתה גם גרסת 500 סמ"ק וכולן נקראו מאך-H1/2/3 והשאלה היא – האם ה- 750 לא עמד בראש פירמידת הדגמים ונקרא מאך-H1 – ולא H2 כפי שניתן להבין מהכתוב בפסקה האחרונה?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל