fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC

הושקו דגמי הונדה החדשים

הושקו דגמי הונדה החדשים

דורון וקנין

צילומים: טופלברג, אדם בלנגה, יצרן.
אמש (יום ה') השיקה חברת הונדה באירוע לעיתונאים ושנערך במסלול כוכב יאיר את חמשת הדגמים שהגיעו לאולמי התצוגה ומוצעים לקהל הרחב ואף חשפה בפנינו את ההפתעות הצפויות לנו במהלך שנת 2015.
האירוע נפתח בשעות הבוקר ע"י אורן בננו, מנהל אגף הונדה אופנועים שהציג את סיכום  נתוני השנה החולפת בה רשמה הונדה אופנועים גידול של 13% במכירות. בננו ציין בדבריו כי את מחצית השנה הנוכחית סיימה הונדה אופנועים בגידול של 3% והוסיף כי "עד תום השנה ועם השקת הדגמים החדשים אנו צופים להמשך במגמת הגידול, תוך ביסוס מעמדה של הונדה כשחקנית משמעותית בשוק הדו-גלגלי".
בתום דבריו התרשמנו ממגוון הכלים החדשים באמצעות רכיבות התנסות במסלול. ולאחרינו הצטרפו לקוחות הונדה וקהל רוכבים רחב שהוזמן אף הוא להתרשם מהדגמים החדשים.
חמשת הדגמים החדשים שהושקו הינם:

CBR1000RR-SP
 גרסת הקצה ל- CBR100RR. עיקר השינויים ב-SP מתבטאים בבולמי OHLINS, בלמי BREMBO, מושב יחיד, צמיגי "פירלי סופרקורסה", המזלג הקדמי הוארך ל-55 מ"מ (שינוי מינורי ביחס לדגם ה-RR) המשקל הופחת ל-199 ק"ג, מפת ההצתה הוחלפה בחדישה ומתקדמת והכלי מגיע בצביעת הטריקולור המסורתית של הונדה אך בקווים ייחודיים לדגם.
תג המחיר של ה-SP עומד על 159,900 ₪.
CB1100
רבותיי ההיסטוריה חוזרת! חובבי הז'אנר יחככו את ידיהם בהנאה למראה הדגם החדש. ה- CB1100 החדש בגרסה מעודכנת הכוללת תיבת הילוכים בעלת שישה הילוכים, לוח מחוונים חדש, פנסי איתות ופנס ראשי מוגבה. האופנוע מצויד במנוע ארבעה צילינדרים טורי בנפח של 1,140 סמ"ק. תוספת חשובה בדגם החדש היא תיבה בעלת 6 הילוכים, בכלי הותקנו תוספות ושיפורים כגון שני אגזוזים, ריפוד מושב חדש, מיכל דלק גדול יותר, גלגלים עשויים אלומיניום עם חישורים דקים ומפלטים אחוריים. על מנת לחוות את שנות ה60-70 מחדש תיאלצו להיפרד מ- 99,900 ₪ ועד 105,900 ₪ בהתאם לרמת הגימור שתחשקו בה.
CBR650F/CB650F
בנפח הביניים שיגרה אלינו הונדה שתי דגמים החולקים פלטפורמה משותפת. ה-CBR650F
המזכיר בעיצובו את ה- SP. 
ה-CBR650F הינו כלי ספורטיבי לא מאיים המאפשר גם לרוכבים בתחילת דרכם הספורטיבית ליהנות מהחוויה. ו-CB650F שהינו אופנוע נייקד לאלו מכם שמעדיפים לרכוב ללא כל הפלסטיקה שעוטפת את האופנוע.  תג המחיר לשני הדגמים החדשים הינו:
CBR650F – 72,900 ₪,  CB650F – 66,900 ₪ 
CBR300R
קודמו, ה- CBR250R אשר הושק בשנת 2011, סיפק בזמנו את כרטיס הכניסה למבחר דגמי ה-CBR סופר-ספורט של הונדה.  המנוע מקורר הנוזל הוא כעת בנפח של 286 סמ"ק ותיבת ההילוכים בעלת שישה הילוכים. 
 CBR300R מוצע במחיר של 42,900 ש"ח.
MSX125
ה-  MSX125, דגם חדש של אופנוע קומפקטי, בעל נראות של אופנוע בגודל מלא אך במשקל מפתה של 101 ק"ג בלבד. הכלי בעל מנוע חסכוני של 125 סמ"ק ותיבת הילוכים בעלת ארבע הילוכים. בהונדה מיצבו את ה- MSX125 בהתאמה לקהל יעד צעיר – לרוכבים צעירים הרוכשים לראשונה אופנוע בהתאם לכך עיצובו של האופנוע  צעיר ומעודכן.
מחירו של ה-MX עומד על 20,900 ₪.
בתחילת שנת 2015 מבטיחים בהונדה להנחית כאן שני דגמים שלטעמי הינם יצירות המופת שיצאו ממפעלי הונדה מאז ומעולם. ה-VFR800F שעבר מתיחת פנים ושיפורים רבים ולצידו האפריקה טווין המיתולוגי שמנועו הוגדל ל1000 סמ"ק ויקרא CRF1000L.
כל שנותר לנו הוא להמתין ולצפות (לטעמי האישי בהחלט יש למה לצפות) להגעתם של שני הכלים הללו לכבישי ארצנו. 

15 תגובות ל הושקו דגמי הונדה החדשים

  1. התחלקתם על השכל? לא פלא שכל ישראל על סאן יאנגים מז|רגגים…
    למה כל כך יקר על כלי תאילנדי?!
    פשוט חיים בסרט!

  2. אז אתה אומר שמרצדס צריכים למכור בחצי מחיר?, סע על סאן יאנג, זה מה יש.

  3. רושמים הידעת בלי ה.. גאון שמלמד אותנו על חלקים של מרצדס. לך תישן על הדברים לפני שאתה רושם מהר על המקלדת. הונדה כל הכבוד על האירוע

  4. כשאת הימאהה מוכרים באירופה בכ 10% יקר יותר מההונדה. מאיפה הקריצו תוספת של מעל 20000ש"ח.

  5. ובלי קשר למחיר . עכשיו שהגלריה התעדכנה:
    אף כלי פה לא עושה לי חשק לרכב עליו.
    אולי הCBR3OO עם אגזוז חליפי.
    כל השאר פשוט מזוויעים מבחינה עיצובית.
    ורוב הדגמים פה לא מתקרבים אפילו לדגמי הונדה מ2006.
    אין עתיד לאופנועים שלהם…

  6. היו שם כמה שוות.
    היה ארוע מושקע וכל הכבןד.

  7. אורע טוב חברה טובה. אופנועים יקרים.
    רדו אל העם תמכרו יותר.

  8. למה אתה אוכל את הראש. למה אנחנו צריכים כאן לקרוא כל כך הרבה.
    נכנסתי גם לפולגז. הם הרחיבו את ההסבר על כל אופנוע כאילו זה היה האישו.
    היום כולם רוצים קצר בלי אכילת ראש.
    דוגרי תמשיכו לתת לנו תמצוט ולא באריכות.
    מי שרוצה באריכות שיקרא אח"כ כאן את המבחן דרכים .
    בהצלחה

  9. שנדע מה הפסדנו בנוסף לפינוק מסביב.
    הונדה אתם ממש לא בסדר.
    אני לא ידעתי שיש ארוע כלל.
    הייתם צריכים לפרסם יותר זמן ליפני הארוע ולתת לנו תשומת לב.

  10. CBR300 – לא יקנו. מי ישלם ביטוח גדול על 300 כשהוא יכול עם אותו ביטוח ואותו רשיון לרכב על 47 כ"ס. ולמה CB1100 עולה 100000 ₪? פשוט לפי הנוסחה הידועה : 10000 דולר באמריקה שווה 100000 ₪ בישראל. מעניין מה הונדה ישראל היו אומרים על זה: CRF250L עולה באמריקה 5000 דולר. פה עולה 38000 ₪. אז איך הCB1100 שעולה באמריקה פי שניים מה CRF עולה פה כמעט פי 3? הובלה אותו דבר, מיסים אותו דבר מע"מ אותו דבר. פשוט הונדה רוצה להרוויח על האופנועים הגדולים שלה כסף גדול.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל