fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70
סטפן

ק.ט.מ SMC 690 R החדש בישראל

ק.ט.מ SMC 690 R החדש בישראל

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

דגם הסופרמוטו המוביל של ק.ט.מ, SMC 690 R עבר ל-2014 שורה ארוכה של שיפורים העושים אותו לטוב ויעיל עוד יותר הן לשימוש שוטף והן לרכיבה ספורטיבית במסלול. יבואן ק.ט.מ לישראל ד.ל.ב מוטוספורט מודיע כי הדגם נחת בארץ וזמין לרכיבות מבחן.

להלן פירוט השינויים בגרסה החדשה
מנוע: הסינגל הסדרתי החזק בעולם קיבל הצתה באמצעות צמד מצתים, מפות נפרדות לכול מצת. עם 67 כ"ס ההספק המרבי זהה לגרסה היוצאת אך יעילות המנוע עלתה ב-10% וצריכת הדלק ירדה משמעותית – ברכיבה רגועה לעד 2.9 ליטר ל-100 קילומטר וברכיבה חזקה כולל מסלול 6.7 ליטר ל-100 קילומטר, עם מיכל דלק בקיבולת 12 ליטר ובמהירות ממוצעת ניתן לקבל 257 קילומטר בין תדלוקים.
תפעול המצערת בגרסה החדשה נעשה באמצעות מערכת ממוחשבת "רכב על חוט" עם אפשרות לברור מספר מפות מחשב בהתאם לצרכים – סטנדרט, ספורט, חיסכון, ומצב "דלק באיכות נמוכה" שיאפשר ביצועים סבירים גם בדלק 80 אוקטן. חשוב להדגיש שהמפות אפקטיביות רק מתחת 4,000 סל"ד כלומר כולן משחררות את מלוא 67 הסוסים בסל"ד הגבוה.

בתחום המתלים קיבל הדגם מזלג קדמי חדש עם מהלך של 250 מ"מ והפרדה שיכוך הכיווץ המתבצע בצד שמאל לשיכוך ההחזרה המתבצע בצד ימין ובכך מתקבלת פעולה יעילה יותר של המזלג כמו גם רגש מעולה. כמו-כן הותקן בולם אחורי משופר המאפשר כיוון לכיווץ איטי או מהיר.

בלמים: מערכת ABS ממוחשבת של בוש מותקנת כסטנדרט, עם שני ערוצי מחשב לגלגל הקדמי והאחורי, ניתן בתוספת מחיר לרכוש גאדג'ט המבטל את ה-ABS בגלגל האחורי לצרכי החלקת גלגל אחורי לפניות במירוצי סופרמוטו.
למניעת נעילת גלגל תחת בלימת מנוע מותקן בגרסה החדשה קלאץ' מחליק.
כדי לאפשר תנועה חופשית של הרוכב לפנים ולטובת חלוקת משקל אופטימאלית מותקן מיכל הדלק מאחור תחת המושב.

גלריה

תגובה אחת ל ק.ט.מ SMC 690 R החדש בישראל

  1. דרושה זקנה ליחסים אינטימיים בתמורה לאופנוע

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל