fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קוב kove מתחת לשורת menu
קריסטלינו מתחת לתפריט xi
דוקאטי באנר חדש דזרט 230-40
קריסטלינו קובית צד xi
דוקאטי קוביה עליון גבוה – דזרט
מטרו באנר שמאל הכי עליון adx400
מוטוטאץ דקר
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
v12 באנר צידי
עופר אבניר קוביה שמאל
קוב 140 על 70
אלבר טריומף קוביה עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
דוקאטי קוביה שמאל פניגלה v2
voge מוטו24 באנר
HJC
סטפן
אודי דגן 140 על 70
שרקו
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

וידאו: חילול הקודש? עם הרלי חשמלי בכביש 66

וידאו: חילול הקודש? עם הרלי חשמלי בכביש 66

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

הרלי LiveWire בכביש 66, כלומר פעמיים חילול הקודש, גם הרלי שאינו וי טווין אלא בכלל חשמלי, וגם בכביש המפורסם ביותר לחובבי הוינטאז' האמריקני, נוסטלגיה וחפירות ארכיאולוגיות, כביש 66. הכביש המיתולוגי היה מחלוצי האוטוסטראדות האמריקניות עוד בשנת 1926, ועד 1985 הוביל כמעט 4,000 קילומטר משיקאגו ועד קליפורניה דרך נופים מדבריים ודיינרים אפלוליים, תחנות דלק, פנצ'ריות ומוסכים; יחד עם הרלי מדובר ביותר אמריקני מקולה, מרלבורו ודולר.
ולתוך המורשת המקודשת כוכבים ופסים הזו פולש הטייל הידוע אלקס קאקון, הרלי בחרו בבחור שכבר חרש כול חור בעולם כמה פעמים עם אופנוע להיות מהראשונים החווים את הלייבווייר החשמלי – ועשו זאת בכביש 66 כדי לנעול את האמריקניות.
הלייבווייר החשמלי של הרלי הוצג לראשונה ביוני השנה, מוגדר עדיין אב טיפוס, ב-2015 הוא מתוכנן להתחיל שיווק בעולם, למי שמתכנן להיכנס איתו לכביש 66 נמליץ רק לבדוק טוב טוב את מפת אספקת החשמל לאורך הנתיב הארוך גם כיום, כי הלייבווייר מסוגל לעבור 85 קילומטר בלבד בטרם הוא נעצר ודורש טעינה, ממש לא הטווח שמעודד רכיבה בכביש מדברי נטוש.

4 תגובות ל וידאו: חילול הקודש? עם הרלי חשמלי בכביש 66

  1. לא קונה הארלי עכשיו עם חשמל בכלל לא מוצא את עצמי שם

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
קוב מגדל kove