fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC

וידאו: חילול הקודש? עם הרלי חשמלי בכביש 66

וידאו: חילול הקודש? עם הרלי חשמלי בכביש 66

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

הרלי LiveWire בכביש 66, כלומר פעמיים חילול הקודש, גם הרלי שאינו וי טווין אלא בכלל חשמלי, וגם בכביש המפורסם ביותר לחובבי הוינטאז' האמריקני, נוסטלגיה וחפירות ארכיאולוגיות, כביש 66. הכביש המיתולוגי היה מחלוצי האוטוסטראדות האמריקניות עוד בשנת 1926, ועד 1985 הוביל כמעט 4,000 קילומטר משיקאגו ועד קליפורניה דרך נופים מדבריים ודיינרים אפלוליים, תחנות דלק, פנצ'ריות ומוסכים; יחד עם הרלי מדובר ביותר אמריקני מקולה, מרלבורו ודולר.
ולתוך המורשת המקודשת כוכבים ופסים הזו פולש הטייל הידוע אלקס קאקון, הרלי בחרו בבחור שכבר חרש כול חור בעולם כמה פעמים עם אופנוע להיות מהראשונים החווים את הלייבווייר החשמלי – ועשו זאת בכביש 66 כדי לנעול את האמריקניות.
הלייבווייר החשמלי של הרלי הוצג לראשונה ביוני השנה, מוגדר עדיין אב טיפוס, ב-2015 הוא מתוכנן להתחיל שיווק בעולם, למי שמתכנן להיכנס איתו לכביש 66 נמליץ רק לבדוק טוב טוב את מפת אספקת החשמל לאורך הנתיב הארוך גם כיום, כי הלייבווייר מסוגל לעבור 85 קילומטר בלבד בטרם הוא נעצר ודורש טעינה, ממש לא הטווח שמעודד רכיבה בכביש מדברי נטוש.

4 תגובות ל וידאו: חילול הקודש? עם הרלי חשמלי בכביש 66

  1. לא קונה הארלי עכשיו עם חשמל בכלל לא מוצא את עצמי שם

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל