מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
קאברג שחורי 205 על 35
אינסטגרם
עופר אבניר קוביה שמאל
קונה אופנוע
הווסקוורנה באנר שמאל
גלאי רדאר קוביה
מטרו באנר שמאל הכי עליון
פרפקט קוביה שמאל
סטפן
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
rok-straps רצועות קשירה 140
ברקום שמאל
הארלי שמאל
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

קאוואסאקי נינג'ה H2: ועכשיו קול המנוע

קאוואסאקי נינג'ה H2: ועכשיו קול המנוע

גיא בן ברק

כפי שהבטיחה משחררת קאוואסאקי היום (24.9) את הסרטון השמיני בחשיפה האיטית של מה שמבטיח להיות אופנוע הספורט החשוב של השנים האחרונות, מאז הפאניגלה ב- 2011, ב.מ.וו S1000RR ב-2008 או במושגים יפניים משמעותי כמו דור הליטרים החדש של סוזוקי, הונדה, ימאהה וקאוואסאקי שהופיע בשנים 2003-2004 והעלה את הקיצוניות הספורטיבית בכביש הציבורי. 

כפי שניתן לראות בסרטון, מנוע הנינג'ה H2 סופרצ'ארג'ר מורץ על הדינמומטר, ממה שרואים זה מנוע 4 צילינדרים עם סעפת פליטה 4 ל-1, והיו שהשתמשו באפליקציה המודדת סל"ד בהתאם לצליל והגיעו למסקנה כי מדובר בתקרה יפה של 14,000 סל"ד.

2 תגובות ל קאוואסאקי נינג'ה H2: ועכשיו קול המנוע

  1. עוד אופנוע עם אותה תצורה אותו הסאונד ואותו השעמום , מה חדש תריצו כל ליטר אחר על סל"ד מקסימאלי ותקבלו בדיוק את אותו הדבר בכולם

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל