fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן

חדש: מוטו גוצי V7 II , אפריליה קאפונורד ראלי

חדש: מוטו גוצי V7 II , אפריליה קאפונורד ראלי

גיא בן ברק

שני דגמים חדשים מבית האב של פיאג'ו, מוטו גוצי v7 דור חדש, ואפריליה קאפונורד ראלי 1200, שניהם יוצגו ב"קדימון" כבר בתערוכת קלן בשבוע הבא, כשהחשיפה המלאה אמורה להיערך מספר שבועות לאחר מכן בתערוכת מילאנו.
מוטו גוצי V7 II
מכורי גוצי יודעים בדיוק מה חשיבותו של V7 בתולדות היצרן, מנוע ה-90 מעלות לרוחב של קרקאנו האגדי הופיע בדגם זה לראשונה עוד בשנת 1967, ובשנות ה-70' של המאה העשרים היה  ה-750 הזה לכוכב ליין הנשר. ל-2015 מציגה גוצי דור חדש המכונה V7 II, שלוש גרסאות ישווקו, סטון בעיצוב שנות השבעים, רייסר הספורטיבי מבין השלוש עם מתלים קשיחים יותר, מיכל דלק כרום עם פסי עור וכידון נמוך, וספיישל הקרוב מבין השלושה לעיצוב הדגם המקורי מ-1975. הדגמים מקבלים תיבת שש מהירויות חדשה, מערכת ABS עם שני ערוצים (גלגל קדמי ואחורי) ובקרת אחיזה ייחודית שפתחה גוצי למניעת פרפורי גלגל אחורי תחת תאוצה. מהותי לא פחות, עיצוב הדגם השתנה, המנוע הוטה 4 מעלות לפנים והונמך 10 מ"מ, די היה באלה כדי לשפר את המראה וליצור מרווח טוב יותר לברכיים. גובה המושב נמך ב-25 מ"מ. 

אפריליה קאפונורד ראלי
התחרות הקשה ביותר בין היצרנים מתנהלת כידוע בשוק התיור ההרפתקני, כול יצרן עם האדוונצ'ר שלו, ואפריליה מציגה כעת את הגרסה הקרבית ביותר לקאפונרד שלה, הראלי. גרסה זו מצוידת ADD, מערכת המתלים האקטיבית של אפריליה, המתאימה אוטומטית וללא כיוון מוקדם של הרוכב כפי שנדרש במערכות קודמות, את כיול המתלים הן לתנאי הדרך והן לדרישות הרוכב כמו פתיחת מצערת, בלימה וכו'. כמו כן קיבל הדגם גלגלי שפיצים עם קדמי בקוטר "19, ותיקי אוכף קשיחים בציפוי אלומיניום.

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל