מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
תערוכת קלן: קאוואסאקי ורסיס 1000 ו-650 החדשים
גיא בן ברק
קאוואסאקי חושפת בקלן את הוורסיס החדשים, בדומה למה שהיפנים אוהבים לעשות עם אופנועי הספורט שלהם גם כאן נעשה איחוד משפחות מהבחינה העיצובית לפחות בפרונט וזה כנראה מה שחשוב. החלק הקדמי של ה-1,000 וה-650 זהה בעיצובו, מחודד ואתלטי יותר מבעבר אך זקוף ואמור להגן טוב יותר מהרוח, ההבדלים ממשיכים להתקיים בחלק המרכזי של השילדה עם הבולם הייחודי של ה-650, גם הזנבות שונים כאשר לגרסה הגדולה סבל מקורי גדול בעוד האח הקטן מסתפק בידיות אחיזה במושבים המעוצבים חדש. החידושים בשתי הגרסאות מכוונים לשיפור יכולת התיור, בהתאם למלחמות האדוונצ'ר השולטות בשוק.
מבחינה מכאנית ה-650 מקבל קצת יותר כוח בסל"ד בינוני וצורך פחות דלק, שינוי מהותי במתלים עם מזלג חדש לגמרי, 41 מ"מ עם הפרדה בין הצינורות לשיכוך כיווץ ושיכוך החזרה, הבולם האחורי משתפר עם כיוון קל לעומס קפיץ. חידוש גם בבלמים עם קליפרים חדשים מקדימה ושיפורים הידראוליים בעוד מאחור דיסק 250 מ"מ חדש. תת שילדה אחורית מחוזקת מאפשרת התקנת מיכלי צד וארגז, יכולת התיור משתפרת גם בזכות מיכל דלק מוגדל מ-19 ל-21 ליטר.
הוורסיס 1,000 מקבל מתלים משופרים, זנב מחוזק עם סבל, ג'ק אמצע ומשקף חזית מתכוון בגובהו, כמו גם קלאץ' מחליק למניעת נעילת גלגל אחורי בהורדת הילוכים.
אחד האופנועים המעולים שרכבתי עליהם
1.איזה דגם יש פה שניים אם לא שמתה לב.
2.איזה שנה היה לך.
3.ובכלל מי "עליהם" הדגמים שיש פה הם עדיין לא נמכרו בארץ.
4.קל לזרוק זבל מהפה, אך לא ניתן לנקות את הלכלוך אחרי זה.
בהחלט אחד הטובים מבין אופנועי התיור הגדולים, איזה מנוע….