מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
קאברג שחורי 205 על 35
אינסטגרם
עופר אבניר קוביה שמאל
קונה אופנוע
גלאי רדאר קוביה
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
סטפן
rok-straps רצועות קשירה 140
פרפקט קוביה שמאל
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
ברקום שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
הארלי שמאל
HJC

תערוכת קלן: דוקאטי סקרמבלר

תערוכת קלן: דוקאטי סקרמבלר

גיא בן ברק

דוקאטי באופן טבעי שומרת את התחמושת הכבדה ל-2015 לתערוכת מילאנו הבייתית, בקלן נחשף הסקרמבלר לאחר בניית ציפיות שנמשכה חודשים רבים והתוצאה לא מאכזבת. אם בדרך כלל ה"יותר" הוא שנחשב הרי כאן ה"פחות" עושה את האופנוע הזה, הצניעות והפשטות, הממדים המגוחכים והכול חשוף בלי הצטעצויות. כראוי לדגם החוזר לשנות הששים והשבעים עת נמכר הסקרמבלר המקורי של דוקאטי בהצלחה רבה במיוחד בארה"ב. החל ב"לוח השעונים" שהוא שעון עגול וקטן ועד המנוע בנפח 803 סמ"ק שנלקח מהמונסטר 796 וגדל קצת, מקורר אוויר ארבעה שסתומים עם 75 כוח סוס ו-7 קג"מ שמספיקים לגמרי להזיז את ה-186 קילו רטוב. 

השילדה צינורות פלדה, בסיס הגלגלים 1,445 מ"מ, מזלג הפוך קאייבה, הגלגלים "18 קדמי ו-"17 אחורי, דיסק קדמי 330 מ"מ כולל ABS, גובה המושב 770 מ"מ בלבד במיכל הדלק 13.5 ליטר.

הדגם מוצע בשלוש גרסאות: "קלאסיק" בעיצוב רטרו שנות השבעים הקרוב ביותר לסקרמבלר המקורי בצביעת תפוז שמש למיכל; "מצערת פתוחה" הספורטיבי המעוצב בהשראת מירוצי פלאט טראק האמריקנים והאוסטרלים, עם אגזוז טרמיניוני כסטנדרט; "אנדורו עירוני" עם כידון גבוה, כנף קדמית אנדורו, גלגלי שפיצים, מגני מנוע ומזלג והאות איקס על מיכל הדלק לאמור "קרוס".

גלריה

3 תגובות ל תערוכת קלן: דוקאטי סקרמבלר

  1. מדהים איך כל בית שימוש איטלקי עם מנוע רופס ועיצוב בינוני זוכה לשבחים,רק בגלל שרשום דוקאטי.

  2. בשביל החזיר אלו תמיד יהיו פטריות בשביל מי שיודע זה שווה זהב.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל