fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
MV קוביה
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

ההפתעה של ב.מ.וו בקלן: R1200RS

ההפתעה של ב.מ.וו בקלן: R1200RS

גיא בן ברק

ה-RS חוזר. אחד מהבוקסרים המצליחים מאז הופיע צמד האותיות בצמוד ל-R100 של 1976, דגם ראשון בעולם לכביש הציבורי עם פיירינג מלא, שני דיסקים מלפנים, הוביל דגם זה את ליין ב.מ.וו וקיבל במהלך השנים ראשון את כול החידושים, מתלה פראלבר אחורי בסוף שנות השמונים, טללבר קדמי וכמובן מנוע טווין 1100 סמ"ק ראשון של ב.מ.וו ב-1994 עם ארבעה שסתומים לצילינדר. אולם עם השנים הועם זוהרו עד שהותז בשנת 2005 (עם מנוע 1150) מליין ב.מ.וו לטובת R1200ST. 
אבל ל-2015 הוא חוזר והצגתו היוותה את ההפתעה של ב.מ.וו בתערוכת קלן. 

ה-RS הכול חדש מהווה שילוב של עיצוב קרבי בהשראת הסופרבייק S1000RR במיוחד הזנב, עם בסיס מכאני הלקוח מה-R1200R החדש, שלדת צינורות פלדה עם המנוע נושא בעומס אך לא פורמט הטללבר הישן אלא מזלג הפוך, השילדה חוזקה כדי לשאת את תוספת משקל הפיירינג, בסיס גלגלים 1,530 מ"מ ומפסע נדיב של 115 מ"מ מלמדים כי זה אופנוע תיור. מאחור מתלה פאראלבר מתקדם כשהבולם החצי אקטיבי (esa) מוצע כאופציה, עם זאת ABS כמובן סטנדרט עם שני דיסקים 320 מ"מ מלפנים.

המנוע הוא הבוקסר דור חדש מקורר מים "נקודתית" הזהה לזה שקיבל כעת ה-R1200R עם 125 כוח סוס ו-12.5 קג"מ ושונה מהמנוע המותקן ב-GS וב-RT בתיבת אוויר ומערכת פליטה לטובת יותר כוח בסל"ד נמוך.מערכות האלקטרוניקה כרגיל בימים אלה דורשות תואר מהטכניון לפני שזזים. יש  שני מצבי רכיבה בסיסיים, גשם או רגיל, המשפיעים על אספקת הכוח, תגובה למצערת ותפקוד מערכת ASC לבקרת יציבות בסיבובים ומערכת בקרת האחיזה, נקבעים מהכידון בהתאם למצב האחיזה, כאופציה ניתן לקבל שני מצבי רכיבה נוספים, דינאמי הספורטיבי, ו"משתמש" המאפשר לרוכב להתאים אישית את תגובות המנוע.

גלריה

תגובה אחת ל ההפתעה של ב.מ.וו בקלן: R1200RS

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל