fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
HJC
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר

זהירות! המוני אופניים חשמליים עולים לכבישים

זהירות! המוני אופניים חשמליים עולים לכבישים

גיא בן ברק

צילום: אריק רוזנבלום

החל מיום ראשון 5.10 הוגבלו רוכבי אופניים חשמליים במספר הגבלות ואין אלא לברך על עצם התחלת הטיפול בסרטן הממאיר הזה שהעלה בארץ לרמות חדשות את הפרזיטיות (רכיבה בלי קסדה ובלי ביטוח והטלת האחריות להוצאות רפואיות על הציבור) והחוליגאניות, בתקווה שהמגבלות החדשות יורידו במשהו את תפוצת כלי הרכב הללו אשר בין היתר גרמו לריסוק מכירות הקטנועים והאופנועים בישראל.
התקנות החדשות אומרות כי רק בני 14 ומעלה יוכלו לרכב על אופניים חשמליים, עד גיל 16 התנועה חייבת להיות בשבילי אופניים יעודיים בלבד, ומגיל 16 ומעלה התנועה חייבת להיות… על הכביש, המהירות המרבית של האופניים תוגבל מעתה ל-25 קמ"ש. מה ההשלכות? קודם כול ברור שתהיה עליה מטורפת בנפגעים ונדרסים מבין רוכבי האופניים החשמליים, המיומנות הנדרשת מהם בנהיגה לא משתפרת כי עדיין המדינה לא תובעת מהם כול הכשרה או רישוי, וגם לא דורשים מהם כול מיגון – וכעת כשהם ינועו רק על כביש בין המכוניות והדו-גלגלים הרגילים המעורבות בתאונות תנסוק דרמטית וגם חומרת הפציעות. כבר עכשיו מדווחים במשטרה ובחדרי המיון כי האופניים החשמליים החליפו בגדול את הקטנועים כנפגעים הראשיים מבין הדו"ג וזה יחמיר פי כמה.
מעבר לך, המשתמשים בכבישים צריכים להפנים כי מספר האופניים החשמליים על הכביש יגדל מאוד מאוד; בעוד נהגי המכוניות מקסימום ירגישו מכה קלה בכנף במפגשים הרבים הצפויים עם האופניים החשמליים, אנחנו רוכבי הקטנועים והאופנועים מסתכנים בעצמנו במידה ונפגע באופניים כאלה או ניפגע על ידם במסגרת התמרונים וההשתחלויות שהם יעשו בצמתים, מעברי החצייה, שוליים. בקיצור מעכשיו יש לנו שותפים לנתיבים ולתמרונים – אבל שותפים מוגבלים מאוד ומסוכנים מאוד שמסכנים גם אותנו. בין אם אתה פוגע ומפיל אופניים כאלה ונאשם בעבירה פלילית מיידית גם אם הוא נדחף לך מתחת לגלגל ולא יכולת לעשות כלום עדיין יגיע לך השופט שהיית צריך לצפות את זה מראש ובכלל לא היית צריך לצאת באותו יום מהבית; וחמור יותר, אידיוט כזה על אופניים חשמליים יכול בקלות להפיל אותך ואתה לא תדע אפילו שהוא בא כי הדברים האלה קטנים כול כך שלך תראה אותם בזמן.
רוצה לומר, אם עד היום אופניים חשמליים פגעו בנו בעיקר בתחום המכירות, מעתה הם עלולים לסכן אותנו על אמת.

גלריה

10 תגובות ל זהירות! המוני אופניים חשמליים עולים לכבישים

  1. המדינה רודפת הבצע ,באמצעות הביטוח גרמה לכך יחד עם היבואנים רודפי הבצע ,שלוקחים מחירי טיפולים וחלפים של ריכבי יוקרה, על כלים עם נפח מנוע של טיסן .ובקשר לרוכבי האופניים החשמליים, הם לא פחות גרועים ממרבית הקטנוענים האינדיאנים על הכבישים ,ככלות הכל אנו חיים במדינה נטולת חינוך ותרבות מוטורית וזאת התוצאה. לצערי אין אור בקצה המנהרה באף תחום כאן.

  2. אופניים חשמליים זה קטנוע לכל דבר ועניין,חייבים לדרוש רישיון נהיגה וביטוח!

  3. חבל שלא מפנימים שיום אחד לכולנו יהיו אופניים חשמליים.
    ולא נערכים במועד מבחינת תשתיות, אחרי ההרוגים הראשונים הם יבינו שזו מלחמה אבודה! יש השלכות אדירות נושא!

  4. רובם של הילדים שרוכבים היום על אופנים חשמליים ביום מין הימים ירצו גדול וחזק יותר ולפי דעתי זה חיבור ראשוני מעולה לעולם הדו"ג.

  5. מה לעשות מחיר הביטוח ובכלל האחזקה של דו גלגלי (גם כזה שמאוד מוגבל בנפח) פשוט שברו את היכולת שלי לעמוד בזה. אופניים חשמליים הרבה יותר פגיעים ובכך מסוכנים מאופנוע.
    ולמי שתוהה אני תמיד עם קסדה ותמיד נוסע על הכביש. ואם אתם חשים מאויימים מיושבי הקופסאות – אני רוצה לראות אתכם שבוע על אופניים.
    גילוני נאות – אני רוכב על אופניים חשמליים כבר כמעט שנה לאחר 15 שנה של רכיבה על כל מני אופנועים. אין יום שאני לא חושב לחזור לאופנוע אבל המצב הכלכלי פשוט לא מאפשר את זה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל