מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
וידאו: נינג'ה H2R באקשן
גיא בן ברק
יש לקאוואסאקי אס ביד, נינג'ה סופרצ'ארג'ר שמטריף את העולם, והיא פודה עליו מדי יום. לאחר הטיזרים התכופים ברשת והחשיפה ה"סטטית" של גרסת המסלול בלבד בתערוכת קלן שהוכיחה כי זה אמיתי, מגיע וידאו קצר הנראה כאן המראה את H2R באקשן לקראת 4 בנובמבר אז תיחשף הגרסה לכביש הציבורי. בדיקה וחפירה של עיתונאים ומכונאים בעולם, כולל קווין קמרון גדול עיתונאי האופנועים בעולם לדעתי שפרסם מאמר מקיף בנושא בסייקל וורלד, מראה כי הקומפרסור של קאוואסאקי הוא אכן פריצת דרך בעולם האופנועים, היצרן השקיע הון וידע משמעותיים כדי לפתח מערכת סופרצ'ארג'ר מקיפה ויעילה וממש לא הלך על מראית עין בלבד, השאלה היא מה עושים עם גרסת המסלול של 300 כוח סוס שלא רשאית להתחרות בשום קטגוריה רשמית? לפיכך מעניין האם H2R בכלל ייוצר בכמויות למכירה או שמדובר בהפגנת יכולת טכנולוגית שתיוותר ברמת אב טיפוס בלבד. מה שברור הוא שהדבר הזה עובד, נוסע ואפילו מסתובב כמו שצריך, ויצרני האופנועים צריכים להיערך למציאות טכנולוגית חדשה שיצרה קאוואסאקי.
בעוד שב.מ.וו מוציאה חיקוי (מוצלח מאוד) לאופנועי הליטר היפניים, קאואסאקי מחדשת וממציאה את הספורט מחדש. האופנוע החדש מדהים ואני מת לראות את הגרסה לרחובות. אפילו ה-ZX10R שלי הוא הרבה מעבר ליכולות שלי, לחלום תמיד אפשר…
קאוואסאקי טכנולוגית על פשוט הורידה איפון(נוק-האוט) לכולםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם…
אני מכיר שני אופנועים (בחו"ל) עם קונפיגורציה דומה (בוסה עם צ'רג'ר וR1) בניה עצמית באיכות מעולה-אבל אוכלים צמיגי מסלול בטרוף מוחלט.
הבחור עם הבוסה אומר שאפשר להגיע לאכילת צמיגים רגילה גם עם 300 כ"ס אם מכוונים את הכל נכון (אין לי מושג איך לכוון אופנוע כזה, אבל אם הוא יודע לבנות אחד-כנראה שלו יש מושג גם לגבי מה טעון שיפור). מעניין מה קאווה עשו שם בעניין הזה.