fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70

קאוואסאקי H2 נינג'ה: ועכשיו השילדה

קאוואסאקי H2 נינג'ה: ועכשיו השילדה

גיא בן ברק

מנועו של הקאוואסאקי נינג'ה סופרצ'ארג'ר מככב באתרי העולם מזה יותר מחודש, והיצרן מתגאה שוב ושוב כי במנוע מיושמת טכנולוגיה מתחומי ההתמחות האחרים של הקונצרן, קרי ייצור מנועי סילון וטורבינות להפקת חשמל. ואין מדובר רק ביחסי ציבור, באמת לא היה מנוע כזה בתולדות האופנועים, לאחרונה פורסם כי רוטור המדחס במנגנון הגדישה של הנינג'ה מסתובב 130,000 פעמים בדקה… וכי עיצובו של המדחס הוא המתקדם בנמצא בתעשיית הרכב במובן שאינו מעלה את טמפרטורת האוויר בצורה קיצונית, כאשר כידוע הטמפרטורה היא אחת המגבלות המובהקות של מנגנוני גדישה (ולכן הומצא אינטר קולר או מצנן ביניים).

עם המנוע בראש חוצות, כעת לראשונה מסבירה קאוואסאקי משהו על השילדה, וכפי שהסרטון החדש מראה גם כאן טכנולוגיה חדשה בעולם האופנועים, את הריתוכים לצינורות הפלדה של השילדה מבצעים רובוטים, ממש כפי שקורה בתעשיית המטוסים ומכוניות היוקרה, ערובה לדיוק ועקביות. 

השילדה בדגם החדש מסקרנת במובן של הבחירה בצינורות, שהרי משבחרו בצינורות ברור שהיו חייבים להיות מפלדה (אלומיניום חלש מדי ודורש קורות עבות), מסקרן בכמה השילדה תורמת למשקל האופנוע שאמור לא להיות קל לאור ריבוי הרכיבים שנוספו למנוע כמו גם השילדה, מעבר לצינורות הפלדה כאמור גם זרוע חד צידית אינה תורמת לירידה במשקל, נהפוך הוא היא דורשת חומר רב כדי לפצות על חוסר הסימטריה.

עוד בנושא קאוואסאקי H2

3 תגובות ל קאוואסאקי H2 נינג'ה: ועכשיו השילדה

  1. קאוואסאקי הענק היפני למי שלא יודע מייצרים בין השאר גם כלי עבודה מכל הסוגים ולמי שלא שם לב רובוט הריתוך הוא בן בית.

  2. היה לי נינגב 600 והשילדה נשברה לי בקורה העליונה מתחת למיכל דלק.
    זבל של כלי לא נוגע ולא אגע בקווסקי בחיים.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל