fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קוב kove מתחת לשורת menu
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אלבר טריומף קוביה עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
קוב 140 על 70
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

רונין 47 – אם לבאטמאן היה אופנוע

רונין 47 – אם לבאטמאן היה אופנוע

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

שנת 2010 ראתה את הרלי דייוידסון מורידה את השאלטר על 27 שנות ביואל, אחד מהדגמים האחרונים שייצר אריק ביואל היה הסופרבייק 1125, ואם עיצוב הביואל נראה יוצא דופן הרי שלעומת הגלגול החדש של המנוע בגרסת רונין 47,  הביואל נראה שמרני וסתמי. הרונין כרגיל ביצירות הקאסטום האמריקניות אינו מיועד לרכיבה ממש, בטח לא ביום יום ובטח לא למטרה מסוימת, אלא למאה אחוז שואו, דאווין, להחנות אותו בשדרות סאנסט הוליווד ולהתענג על המבטים הנדהמים "כן זה שלי למה יש לך בעיה עם זה?"
מספיק לראות את הבדלי המחיר, 11,695 דולר שעלה ה-1125 לעומת 38,000 דולר שעולה הרונין 47 (47 יחידות ייוצרו) כדי להבין שיוצרי הרובוטריק החדש השקיעו – וחושבים שמגיע להם לקבל חזרה. מגאפול החברה היוצרת הממוקמת בקולוראדו ארה"ב מתמחה בשלדות רכב מחומרים מרוכבים – וגם בחומרי נפץ וייצור כלי ירייה, כלומר הדיוק אינו זר להם (וידאו מצורף).

עיצוב האופנוע מושפע במידה רבה מהרדיאטור התקוע ממש בחזית, אין מדובר בפרט אסתטי אלא בצורך של ממש לקרר את מנוע הרוטאקס וי-טווין של הביואל שכן המנוע החזק עם 150 כוח סוס מייצר חום גבוה עד כי הדלק המאוכסן בקורות השילדה – רותח. הרדיאטור מצונן ישירות מזרם האוויר במיקום הרוחני ביותר באופנוע, בעוד מיכל הנוזל ממוקם ברגל המזלג השמאלית.
דגש מיוחד הושם לאור המומחיות ביציקת אלומיניום של מגאפול על איכות ועיצוב מנופי הבלם והקלאץ', הניתנים לכיוונון מדויק שלא קיים בשום אופנוע ספורט, די מוזר כי תפעול זריז ועצבני של הרונין לא נראה כמטרה עיקרית, במקביל מותקן על מנוף הקלץ' כפתור השולט על תצוגת לוח השעונים. גם תת שלדת הזנב מעידה על התמחות החברה ב-CNC, 

הפרט הבולט הנוסף הוא כמובן המזלג, המקורי של שואה הוחלף במזלג לינק מאלומיניום יצוק, עם בולם יחיד של פנסקה והפרדת ההיגוי מהשיכוך, לא בטוח כמה הוא עובד יותר טוב ממזלג רגיל אבל המראה שווה הכול, עיצוב הגורילה הכפוף קדימה בא במידה רבה מהמזלג.

גלריה

5 תגובות ל רונין 47 – אם לבאטמאן היה אופנוע

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל