fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

דיאלים 204 על 35
מתחת לשורת MENU מטרו
דיאלים 204 על 35
בנלי שורת MENU
טריומף קוביה
עופר אבניר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הארלי שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
לרט
לרט
סטפן
תמוז
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

קאוואסאקי וולקן 650 חדש

קאוואסאקי וולקן 650 חדש

גיא בן ברק

קאוואסאקי חושפת קאסטום חדש, וולקן 650 אס, עם מנוע ה-ER6 שני צילינדרים מקבילים מה שלא מקובל בקאסטום המעדיף מנועי וי-טווין אמריקנים, אך כפי שקאוואסאקי הוכיחה עם ה-EN500 שהצליח בעולם ובארץ בענק עם מנוע מקבילי ויוצר ברציפות 20 שנה בין 1990 ל-2009, אפשר גם בלי וי טווין. עדיין הכלי החדש נושא את השם וולקן, שמו של ליין הקאסטומים של קאוואסאקי מאז 1984 והפלישה היפנית הגדולה לארה"ב.
הוולקן החדש הוא קאסטום ידידותי, ממש כמו שהיה ה-EN500, מיועד לקהל נרחב ככול האפשר (אמרנו פונה לנשים?), למרות עיצוב קאסטום גדול ומסובב ראשים, המשקל נמוך יחסית, 225 קילו רטוב, והכול מכוון לידידותיות ופשטות תפעול, מושב נמוך, כידון רחב ונוח ואופי מנוע נינוח – הטווין המוכר גם מהוורסיס וגם מהאיאר הותאם לשימוש בקאסטום עם יותר כוח בסל"ד נמוך על חשבון כוח בסל"ד גבוה, 61 כוח סוס מייצר הטווין כאן. יחסי העברה נוחים ופעולה שקטה. לצורך התאמה ליותר אנשים ונשים ניתן לכוון הרגליות והכידון לפי הצורך, ניתן גם לבחור בשני סוגי מושב, קרוב למיכל הדלק או מרווח לרוכבים גבוהים. השילדה עם בולם אחורי אופקי עוד יותר מאשר בשלדת ER6 מה שמאפשר הנמכת מרכז הכובד תוך מיקום האגזוז תחת האופנוע, שוב לטובת תמרון קל, מיכל הדלק מכיל רק 14 ליטר אולם המנוע אמור להיות חסכוני.

גלריה

5 תגובות ל קאוואסאקי וולקן 650 חדש

  1. אני חייב להגיד שהייתי שם את כספי באופנוע כזה, נראה אש ושונה מכל מה שמוצע בשוק כרגע.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל