מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
יוסאנג GD250R – הבהרה
מערכת דוגרי
צילום: יח"צ
הבהרה: ב-8.10 פרסמנו ידיעה בדבר יוסאנג GD250R, יבואן יוסאנג לישראל מבקש להבהיר כי ארץ הייצור של הדגם היא קוריאה ולא כפי שפורסם. (carsizzler.com)
מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
מערכת דוגרי
צילום: יח"צ
הבהרה: ב-8.10 פרסמנו ידיעה בדבר יוסאנג GD250R, יבואן יוסאנג לישראל מבקש להבהיר כי ארץ הייצור של הדגם היא קוריאה ולא כפי שפורסם. (carsizzler.com)
הודו סין בנגלדש ואו הרי האטלס.
מי קונה? כמה מכרו? עד מתי ישארו? יש אחריות? בקיצור חרטה.
לי ולשכן שלי שמעצבן אותי אז אני נותן לו מתנה כזה אופנוע שיסבול.
זה לא ישנה את המוצר או האיכות
מספר 3 קדימה תתפטר מהעבודה ביוסאנג.
לך לעבוד באופטיקה הלפרין אולי יעשו לך הנחה ותקנה משקפים עם מספר מאים לך שתוכל לראות כי ממש אבל ממש לא נראה מעולה.
ואתה מספר 4 אולי אתה צודק ומייצרים את KTM ודוקטי בהודו. אבל אני בטוח שהחברות האלו מייצרות עם פיקוח אירופאי חמור.
ד"א גם את ההנפילד מייצרים בהודו. אז מה זה עושה אותו ברמה של BSA?
לא אפילו שהוא חדש אז ה-BSA נותן לו בראש מבחינת אמינות אפילו שהוא שנת 42.
בקיצור תפסיקו להמליץ על כלים שאתה ממש לא יודעים מה האיכות שלהם.
ואתם בדוגרי לא צריכים להרגיש לא בנוח ולפרסם תיקונים.
תמשיכו במלאכה שלכם.
ולנסות להוכיח למי יש יותר גדול.
לדעתי הכלי יפה, עם מראה ספורטיבי ונראה מעניין.
אם המכונה טובה או שלא…נראה במבחן התוצאה של המכונה על הכביש לאחר מספר קילומטרים הגיוני שניתן יהייה להביע דעה ולהסיק מסקנות.
חוץ מזה שהקונים בסופו של יום מחליטים מה טוב ומתאים להם גם בהתחשב בעלות וגם בנתוני המוצר עצמו.