fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4 – טנרה
קוב kove מתחת לשורת menu
קריסטלינו מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון xmax300
קריסטלינו קובית צד xi
דוקאטי קוביה עליון גבוה – דזרט
תמוז
פוני pny באנר קוביה צידי
אישימוטו באנר קוביה שמאל
קוב 140 על 70
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
v12 באנר צידי
אלבר טריומף קוביה עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
שרקו
סטפן
אודי דגן 140 על 70
דוקאטי קוביה שמאל פניגלה v2
HJC

מילאנו 2014: הוצג ב.מ.וו S1000XR

מילאנו 2014: הוצג ב.מ.וו S1000XR

גיא בן ברק

ב.מ.וו מציגה הבוקר את S1000RX, דגם אדוונצ'ר ספורט עם נטייה ברורה לכביש, קיומו של הדגם היה ידוע זה מכבר וגם את עיקר התחמושת שלה ירתה ב.מ.וו באופן טבעי בקלן, מה שמסביר את הצניעות בה הוצג הדגם במילאנו. 

ב.מ.וו מובילה כידוע עם ה-R1200GS את שוק התיור ההרפתקני, אולם היא רוצה יותר, להוביל גם את פלח שוק הכבישדורו הנוטה יותר לאספלט, וליתר דיוק לקחת גם מהצלחתו של המולטיסטרדה, במיוחד שהאחרון זוכה ב-2015 לדגם חדש משלו. וכך בא לעולם S1000RX, מבוסס על מנוע S1000R, גרסת העירום של מנוע הסופרבייק הארבע-צילינדרי החזק של ב.מ.וו, גם בגרסת האדוונצ'ר מייצר המנוע 160 כוח סוס (בול כמו מולטיסטרדה) אולם לדברי היצרן הוכנס במקביל חיזוק משמעותי לכוח בסל"ד נמוך ובינוני למרות שעם מידות בוכנה קיצוניות שכאלה אין לצפות למומנט של גולדווינג. לשם השוואה, המומנט המרבי של הב.מ.וו, 11.2 קג"מ מתקבל ב-9,250 סל"ד לעומת 13.6 של מולטיסטרדה המתקבלים נמוך בהרבה ב-7,500, כלומר גם בגרסת האדוונצ'ר יחייב הבימר הרבה החלפות הילוכים. האלקטרוניקה כוללת בקרת אחיזה, מצערת אלקטרונית, שני מצבי רכיבה עם 148 כוח סוס למשטחים מוגבלי אחיזה. המשקל הרטוב עומד על 228 קילו, 4 פחות מהמולטיסטרדה החדש.

שילדת קורה כפולה מאלומיניום עם מנוע נושא בעומס גם היא לקוחה מדגמי הכביש של היצרן, אך בהתאם לייעוד הארגונומיה שונה, זקופה, כידון רחב, הגנת רוח משופרת, אוכפים רחבים. המתלים ספורטיביים עם מזלג הפוך מאסיבי 46 מ"מ ובולם אחורי מתכוון לעומס קפיץ ושיכוך החזרה, מתלים אלקטרוניים מוצעים כאופציה, משכך היגוי מגיע סטנדרט. 
חישוקים יצוקים ורחבים עם צמיג אחורי 190 מבהירים שוב כי שטח מחוץ לתחום.

בקטלוג כצפוי רשימה ארוכה של תוספות חיוניות ובראשן סט ארגזים, מערכת ניווט, ואפשרויות נוספות לאלקטרוניקה השולטת על מצבי הכוח. 

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
קוב מגדל kove