fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קוב kove מתחת לשורת menu
קריסטלינו מתחת לתפריט xi
דוקאטי באנר חדש דזרט 230-40
מטרו באנר שמאל הכי עליון adx400
קריסטלינו קובית צד xi
דוקאטי קוביה עליון גבוה – דזרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
v12 באנר צידי
אלבר טריומף קוביה עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
קוב 140 על 70
תמוז
voge מוטו24 באנר
דוקאטי קוביה שמאל פניגלה v2
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
שרקו
אודי דגן 140 על 70

נתפס בספרד: ק.ט.מ 1290 SMT

נתפס בספרד: ק.ט.מ 1290 SMT

גיא בן ברק

חדי העין בוודאי שמו לב כי דגם SMT990 נגרע מליין ק.ט.מ -2014 ולא חזר גם ב-2015 – והסיבה היא כי הדגם זוכה בשנה הבאה, 2016, לשדרוג רבתי בדמות מנוע ה-1290, האופנוע כבר נוסע ומזה כשבוע מופיע בתצלומי ריגול שנלקחו לפי הדיווחים בספרד. בליין ק.ט.מ עם המנוע החדש, 1,301 סמ"ק ו-180/160 כוח סוס בהתאם לגרסה, ה-1290 SMT יכנס בין הסופר דיוק העירום והכוחני לבין האדוונצ'ר גדול הגלגלים ויהווה חלופת תיור כביש טהורה וספורטיבית עם מתלים ארוכים יותר במהלכם מאשר הסופר דיוק 1290 – וגלגלי "17. אין ספק שק.ט.מ מגיבה כאן הן לדוקאטי עם המולטיסטרדה החדש והטכנולוגי מאי פעם – כמו-גם ליריבה השכנה ב.מ.וו עם S1000XR, דור חדש של רב שימושיים המשלבים מנועי סופרבייק עם שלדות כבישדורו מתקדמות, ארגונומיה נוחה ופינוקים – ושכלולי אלקטרוניקה מעולם המוטו GP.
אופנוע המבחנים כרגיל עם ההסוואה המוזרה שיותר מושכת תשומת לב מאשר מסתירה, חושף תת שילדה ומושב גדולים יותר, הרחבה תיורית של החלק האחורי הכוללת גם שתי מזוודות גדולות בזנב הנתמכות גם על ידי תושבת רגליות הנוסע. וכמובן הגנת רוח נדיבה עם משקף חזית ענק שבגרסה הסופית גם יראה הרבה יותר טוב.

מאחר והסופר דיוק 1290 התגלה למרות שיניו החדות ככלי שימושי והגיוני לגמרי הרי שלק.ט.מ לא צפויה הרבה עבודה על ה-SMT, במיוחד שחבילת האלקטרוניקה המקיפה שהגיעה לשיא עם האדוונצ'רים החדשים תותקן כמובן ב-SMT ותאפשר להרבה יותר רוכבים לחיות עם כוח המנוע. אגב אותיות הדגם אינן משתנות למרות שבעליל שורשי הסופרמוטו שהגיעו עוד מהמקור SMR הולכים ומטשטשים לטובת זהות תיורית גדולת ממדים ונוחה, עם הגנת רוח סופר נדיבה. זאת מן הסתם הסיבה שק.ט.מ בחרה להתקין את המנוע הגדול והמתקדם ביותר שלה ב-SMT החדש – ולא את מנוע ה-1,050 החדש המהווה הגדלה של ה-LC8 הוותיק והיה מן הסתם מוזיל עלויות. 

3 תגובות ל נתפס בספרד: ק.ט.מ 1290 SMT

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2 – אפריקה