fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
אלבר טריומף מתחת ל-menu – אמצע 3
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
קוב 140 על 70
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
אלבר טריומף קוביה עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן

חייזר? סופרמן? לא, זה עוד קונספט של אקרפוביק

חייזר? סופרמן? לא, זה עוד קונספט של אקרפוביק

גיא בן ברק

אקרפוביק מוכרים כיצרני אגזוזים מובילים לאופנועים מכול הסוגים, במיוחד ספורט, וגם קטנועי הספורט הגדולים ובראשם הטי מקס נהנים מהנשימה החופשית והצליל המרנין של השופר הסלובאני. אולם בני משפחת אקרפוביק (עסק משפחתי לכול דבר) אוהבים גם ליצור אופנועים מוגמרים או לפחות רעיונות לאופנועים מוגמרים, ועדיף שיהיו קאסטומים משוגעים. למה דווקא קאסטומים? אולי כי הם אידיאליים לעיצובי מפוסלים וחייזריים עתירי מתכת חשופה, ואולי כי אקרפוביק השולטת באגזוזי הספורט שואפת למגזרים נוספים, לדחוק את סקרימן איגל וואנס אנד היינז ועוד יצרנים אמריקניים מההובלה בשוק הקרוזרים עתיר הזקנים והממון.

באשר לאופנועי הקונספט, אחד כזה הם יצרו עוד ב-2011 בשיתוף הסדנא הסלובאנית "אופנועי החלומות", מורסוס היה שמו של האופנוע, עגלגל עם חישוקים מלאים – ואולי בשל כך גם הקונספט הנוכחי "ירח מלא" גם הוא עגלגל עם חישוק קדמי מלא מקרבון פייבר בקוטר אדיר של "30. החישוק מן הסתם בא לבטא את העניין העגול והחלק של הירח. אקרפוביק כנאמנים לטכנולוגיה אף שתלו מנוע אמיתי בדבר הזה, וי-טווין כמובן בנפח צנוע יחסית של 1,524 סמ"ק, "השילדה" עגלגלה גם היא, החלק האחורי הוא שילוב של מושב עם מחסן לאגזוזים שהם הרי הפואנטה. איך הדבר הזה נוסע? כנראה שעל אספלט חלק מושלם בלבד כי מתלים אין לו והוא נמוך נמוך, מה כן, יזכה להצלחה בחוג לעיצוב בבצלאל.

גלריה

2 תגובות ל חייזר? סופרמן? לא, זה עוד קונספט של אקרפוביק

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
קוב מגדל kove