fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קוב kove מתחת לשורת menu
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
קוב 140 על 70
אלבר טריומף קוביה עליון
מוטוטאץ דקר
voge מוטו24 באנר
שרקו
דוקאטי קוביה שמאל
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70

נורטון מחזירה לחיים את דומינייטור אס אס

נורטון מחזירה לחיים את דומינייטור אס אס

גיא בן ברק

בתצלומים: נורטון דומירייסר של שנת 2013
המותג נורטון מוכר לרוב הציבור כיום כתוכנת מחשב להגנה מוירוסים, אולם זה גם אחד מיצרני האופנועים החשובים בהיסטוריה. החל מסוף המאה התשע עשרה, עם כמה דגמים אייקונים ובראשם המאנקס ששלט במסלולים באמצע המאה העשרים, הקומנדו טווין שכבש את ארה"ב ועד מנועי הוואנקל בשנות השמונים, כיכב נורטון בעולם האופנועים העולמי, וכרגיל אצל הבריטים עם עליות וירידות ופשיטות רגל חוזרות ונשנות. מאז 2008 מצליח המותג להחזיק מעמד תחת בעלות בריטית ומייצר מלב האופנוענות הבריטית בדונינגטון פארק, אך כמויות מוגבלות בלבד וזקוק כול הזמן להזרמת כספים מהממשלה הבריטית.
ב-2013 שיווקה נורטון 50 יחידות של "דומירייסר", הגרסה המודרנית של אופנוע המירוץ של נורטון הנושא אותו שם בדיוק משנת 1960, עם מנוע 961 טווין הישן חדש שפותח עוד תחת הבעלות האמריקנית של שנות התשעים, דומירייסר החדש עוצב בדיוק כמו אופנועי המירוץ של פעם, כולל שלדת איזו לסטיק בה המנוע מעוגן על תושבות גומי, שבגרסה זו אף הורכבה מצינורות אלומיניום ולא פלדה, ונחטף למרות מחיר של 23,000 אירו.
כעת מודיעה נורטון על ייצור גרסת כביש ציבורי לדומירייסר, אשר תקרא דומינייטור אס.אס – בדיוק אותו מהלך שעשתה נורטון ההיסטורית כאשר עברה בשנת 1960 לדומינייטור 650 אס.אס מהדומירייסר 600. גם בגרסה זו יותקן מנוע 961 טווין של הקומנדו החדש, מקורר אוויר עם קראנק 270 מעלות המייצר 80 כוח סוס, שילדת עריסה כפולה בעיצוב פת'רבד, מיתלי אוהלינס ובלמי ברמבו, המחיר יהיה 25,000 אירו. בהמשך מתכננת נורטון גרסה יותר עממית וזולה לטווין המיתולוגי.

גלריה

3 תגובות ל נורטון מחזירה לחיים את דומינייטור אס אס

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2 nx500