מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
קאברג שחורי 205 על 35
אינסטגרם
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
קונה אופנוע
עופר אבניר קוביה שמאל
גלאי רדאר קוביה
לרט
ברקום שמאל
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
סטפן
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
rok-straps רצועות קשירה 140
תמוז
פרפקט קוביה שמאל
הארלי שמאל
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

הגיע לישראל: הונדה VFR800F המחודש

הגיע לישראל: הונדה VFR800F המחודש

צילום: יח"צ

באולמות התצוגה של הונדה אופנועים חוגגים בימים אלה את בואו  של ה-VFR800F החדש, דגם ספורט-תיור עתיר היסטוריה, גדול מימדים, מהיר, ובעל מראה ייחודי.
השושלת האגדית של  ה-VFR  נוסדה ע"י הונדה – יצרנית האופנועים הגדולה בעולם, לפני כחצי יובל עם דגם ה-750 ההיסטורי. במהלך השנים עודכן הדגם והציג דגמים מלוטשים יותר, אופיו השתנה במתינות ונפח המנוע שלו צמח ל-800 סמ"ק – מה שסייע לו לצבור קהל רוכבים גדול ונאמן, ברחבי העולם כולו. לפי ההערכות רוב דגמי ה- VFR שנמכרו במהלך השנים באירופה עדיין נוסעים (כ- 75,000 כלים).
הונדה VFR800F החדש, מודל 2015, (מחיר השקה: 99,900 ₪) זוכה לעדכון מלא הכולל מתלים, תאורת LED, חישוקים וקימורי גוף חדשים.  הכלי מצויד גם בכוונון גובה למושב, בקרת משיכה – TCS,  ABS דו ערוצי עם זוג דיסקים בקוטר 310 מ"מ  וקאליפר 4 בוכנות מלפנים.  כמו כן, בדגם החדש מפתח (גלי) מסוג חדש וקטן ממדים הכולל מערכת משבת מנוע חדשנית. עוד בדגם החדש ידיות מחוממות סטנדרטיות בעלות 5 מצבי הפעלה. מערכת לנטרול איתות אוטומטית ובנוסף, הפחתת משקל של 7 ק"ג לעומת קודמו, בזכות שלדת אלומיניום חדשנית, מערכת פליטה וחישוקים קלים יותר. 


חבר מערכת שלפניכם אמנם צעיר אבל שומר אמונים לדור הראשון והמשובח של הסדרה

ל- VFR800F מנוע ה V4 אשר זכה לעדכונים משמעותיים בביצועי סל"ד נמוך ובינוני, הודות לשינויים במערכת היניקה הפליטה והתזמון של הדגם החדש. תצורת ה V4 במנוע זה הנה ייחודית להונדה, העברת הכוח ואופיו של המנוע נתנו לו עם השנים את התואר מנוע עם "נשמה". המנוע בנפח מדויק של 782 סמ"ק, 16 שסתומים, °90  מקורר מים, 106 כ"ס ב- 10,250 סל"ד ומומנט של 7.5 קג"מ  ב 8,500 סל"ד, אליו משודכת מערכת VTEC אשר תפקודה חלק נמרץ ומאפשר האצות מעולות וחלקות מכל טווח סל"ד. 
בדגם החדש תוכננו מחדש גם מערכת ה PGM-FI והמצערות בכדי להתאים לחטיבת הכוח המשופרת. צריכת הדלק הרשמית עומדת על 19.4 ק"מ לליטר, קיבולת המיכל 21.5 ליטר וטווח הנסיעה הרשמי 400  ק"מ.
משקלו של הכלי החדש 242 ק"ג, החישוקים עשויים מאלומיניום קל משקל בטכנולוגיה חדשה.

הזרוע האחורית הבודדת, נלקחה ישירות ממסלולי המרוצים (סופר-ספורט) עשויה אלומיניום. Pro – arm single side swing arm  חלק נוסף ש"יובא" ישירות מאגדות המרוצים הנו המצנן המפוצל שמותקן לראשונה בדגם זה.
המזלג הקדמי בקוטר חיצוני של 43 מ"מ עם המערכת הייחודית של הונדה multi-action system  הכוללת כוונון סיבובי לעומס קפיץ ראשוני. מהלך המתלה 108 מ"מ, קוטרו הפנימי 41 מ"מ.
מערכת התאורה בדגם החדש כוללת פנסי LED מרהיבים סביב כל האופנוע וכוללת מאותתים, תאורת חזית וזנב, תאורת בלם ולוח מחוונים. בנושא האביזרים המקוריים, מציעה הונדה לראשונה מערכת עזר להעלאת הילוכים בסגנון מרוצים ללא צורך בשימוש במצמד.

גלריה

16 תגובות ל הגיע לישראל: הונדה VFR800F המחודש

  1. מתי ה-x בארץ ? עם מחיר אטרקטיבי יכול לענין רבים.. מעין קרוסטורר מוקטן.

  2. אני מתכוון להורדת מחיר המשקל.
    לדעתי עברו הזמנים של אופנוע במשקל של כ-240 קילוגרם.
    הוא צריך להיות לא יותר מ180 קילו.

  3. איך אתה נכנס לתכנונים של המהנדסים היפנים.
    ואתה חושב שהם לא חשבו על המשקל.
    עדין אני בטוח שהאופנוע יהיה חסכוני בדלק ולגבי המשקל זה בטח קשור לבטיחות של האופנוע וליציבות שלו.
    הונדה לא טיפשים וזה לא האופנוע הראשון שהם מייצרים.

  4. זה שבהונדה לא יושבים מהנדסים טיפשים ויש שם מהנדסים חכמים וכל מה שתרצה לכתוב. אבל עדיין זה לא אומר שלא ניתן להוריד כמה ק"ג מהאופנוע הזה. ויש צדק בדברי הצרכנים.

  5. מצטרף לדעתך. הלבן הוא היפה מכולם.
    צריך להתחיל לחסוך מהילדים את החוגים.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל