fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן

עליה יפה השנה במכירות דו"ג בישראל

עליה יפה השנה במכירות דו"ג בישראל

גיא בן ברק

צילום: יצרן

ברכות לשוק הדו-גלגלי בישראל. נתוני איגוד לשכות המסחר על מכירות כלל השוק הדו-גלגלי בישראל לששת החודשים הראשונים של שנת 2015 מלמדים על עליה נאה במכירות – 7.723 דו"ג חדשים עלו על הכבישים והשבילים בישראל בין החודשים ינואר-יוני 2015 וזה מבטא עליה של כ-13% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. 

נתון זה מבטא קצב מכירות שנתי של כ-15,500 כלים אולם המספר בסוף שנת 2015 צפוי לעלות הרבה יותר שכן מעתה נכנסים חודשי הקיץ החזקים וכמובן אשתקד סבל הענף כמו כול השווקים במדינה ממבצע צוק איתן שפגע בדיוק בחודשים החזקים. כלומר אפשר להסתכל באופטימיות על חזרה מהירה למספרי המכירות של השנים הטובות 2007/8 אז עבר הענף את רף ה-20,000 כלים, כמו-כן נראה שהאופניים החשמליים הארורים שפגעו מאוד במכירות הקטנועים חוטפים עכשיו מכה משמעותית שמן הסתם תחזיר מאות לדו-גלגלי חוקי ועם ביטוח.

מכירות דו"ג ינואר-יוני 2015 לפי נפח מנוע

125 סמ"ק – 38%

250 סמ"ק – 28%

251-500 סמ"ק – 16%

501-750 סמ"ק – 10%

מעל 750 סמ"ק – 6%

חשמלי – 1.2%


מכירות דו"ג ינואר-יוני 2015 לפי מותגים
סאן יאנג 2,077 יחידות
קימקו 1,403
ימאהה 1,105
הונדה 580
פיאג'ו 574
דיאלים 483
קאוואסאקי 339
ק.ט.מ 272
סוזוקי 156
ב.מ.וו 125
הוסקוורנה 99
הרלי דייוידסון 61
TGB  60
גאס גאס 51
דוקאטי 46
יוסאנג 41
קיווי 34
זירו 27
אפריליה 17
אנפילד 17
טי אם 14
א.גי. פי 13
אם.וי אגוסטה 8
מוטו גוצי 6
שרקו 6

גלריה

7 תגובות ל עליה יפה השנה במכירות דו"ג בישראל

  1. קניתי ומכרתי חרה כלי.
    הנחמה שלי שכשמכרו לי ומשה רוקח יצא …… אז לפחות אני שמח שהם יורדים ויורדים.

  2. ברוך שפטרנו מעונשו של זה.
    קניתי קימקו ואני פשוט נהנה מהרכיבה ולא מפחד כל רגע להגיע למוסך ולבקש טובות מביל המכונאי שיסתכלו מה קרה לו

  3. אוטו בן אדם ממורמר ולכלכן.הייתי לוקח רק דיאלים בקטגוריה או טימקס.

  4. שם המשחק בנפחים הקטנים (שזה רוב המכירות): מי ישים את ידו על המכרזים של ציי הרכב הגדולים? בין אם מדובר במכרזים ציבוריים "מפוקחים" (כגון רכישה של משטרת ישראל), ובין אם מדובר בחברות שליחויות פרטיות ולא מפוקחות (כגון פיצה האט), השחיתויות חוגגות והעסקאות נסגרות על קטנועים שרעים ציבור הרוכבים וטובים לייבואנים ולמוסכים. השוק הפרטי מושפע מ"הצרכנים הכבדים", כי לאנשים נטיה (מוצדקת) לקנות את מה שהם רואים בכמויות ברחובות. דופקים את ציבור הרוכבים עם קטנועים מעפנים שאין בהם כל חדוות רכיבה, לא נוחים לישיבה, משעממים, ואחרי שהבריחו כל רוכב אופנוע פוצנתיאלי מהענף, הם עוד מתפלאים למה אין בארץ רוכבים וקהל לספורט מוטורי. פחחח…

  5. 483 מסירות זה ממש יפה! חשבתי שקנו פחות אז הופתעתי. האמת שאני מתלבט אם לקנות אחד, אז זה מרגיע שכל כך הרבה אחרים הלכו עליהם גם כן.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל