fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
לרט
HJC
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

עופר אבניר מציעה חוויית לקוח חדשה

עופר אבניר מציעה חוויית לקוח חדשה

עמרי גוטמן

צילום: רונן טופלברג, יח"צ

היום (ג', 04.08.2015) קיימה עופר אבניר מסיבת עיתונאים ובה הכריזה על שינוי משמעותי ומקיף בחוויית הלקוח.

לפני כחצי שנה החלה היבואנית הגדולה בשינוי תפיסה, והציעה לחלק מלקוחותיה סדנת שיפורים לאופנוע, כחלק מחוויית הקניה, הלא היא סדנת BOT (Back On Two).

כעת הושלם המהלך ולכל סגמנט (אדוונצ'ר, שטח, נייקד והסופר-ספורט) ישנו מערך כמעט עצמאי משלו, אשר ידאג לליווי הלקוח החל מרגע כניסתו לאולם התצוגה, ועד עזיבתו. והרבה אחריה.

בכל אחת מהקטגוריות מוצע מסלול מימון, טרייד אין, נסיעת מבחן, מועדון לקוחות ושירות מקיף; כדי להדגים עד כמה עופר אבניר מחוייבת למהלך, נפתח אתר אינטרנט ייעודי לכל אחד מהסגמנטים השונים.

Let's Get Naked

אוקיי, לא כמו שאתם חושבים, אנחנו מחבבים אתכם, אבל לא בצורה הזו.
בכל מקרה, לחברה מספר דגמים שהמסקרנים שבהם הם המוטוגוצי V7  והאפריליה טואונו 1,100 החדש, המתומחר ב-111,849 ₪ ועם 175 כ"ס נראה שהוא בהחלט אחד המרשימים בקטגוריה.

בנוסף, החברה תומכת בלקוחות גוצי לשעבר, ומקימה "שבט" מקומי של בעלי גוצי, חדשים וישנים; לאחרונים תהיה אפשרות להזמין חלקי חילוף דרך מחסן החברה.

בקטגורייה זו הושק גם הסוזוקי GSX-S1000 (שכיכב פה בסרטון מגניב) שהוא למעשה אופנוע ספורט שהשיל פלסטיקה, עם מנוע 4 פעימות בנפח 1,000 סמ"ק, ומתומחר ב-94,000 ₪. רק לנו הוא מזכיר את הקאוואסקי המקביל?

הסוזוקי אינאזומה בנפח 250 זכה כעת לגרסת פיירינג מלא, ומזכיר קצת את ה-GS500F, אמור להוות את כרטיס הכניסה לעולם זה, אבל מתומחר מעט גבוה מדי לטעמנו, בכמעט 37,000 ₪.

בקטגוריית הספורט הושק האפריליה RSV4RR, שזכה לתכנון שלדה חדש, להספק של מעל 200 כ"ס  ולמערך נרחב של אלקטרוניקה, שהובילה לבחירתו כמוביל הקטגורייה בכמה מעיתוני חו"ל.

היבואן קשר לאחרונה קשרים עסקיים עם מסלול המוטו GP בטורקיה, ולשם תישלחנה קבוצות רוכבים לימי אימון מסובסדים ללקוחות אפריליה. יוזמה ראשונה מסוגה בישראל ובהחלט מבורכת.

לקטגוריית השטח הגיעו דגמי ההאסקי החדשים לשנת 2016, שנראים מצויין, וניכר שהיבואן עושה מאמץ גם כאן למתוח את היריעה ולספק חווייה שלמה, כמו מועדוני הבורגמן וה-וי-סטרום; כך לדוגמה הגיע לפני זמן קצר אלפרדו גומז לארץ, ונמסר כי בעקבותיו יגיעו רוכבים נוספים.

אחת הקטגוריות החשובות היא האדוונצ'ר, וגם בה יש חידושים.
ראשית האפריליה קאפו נורד, אשר מחייה את השם הוותיק עם תכנון חדש לגמרי, המגיע לארץ בגרסה המאובזרת, כולל מזוודות צד, ומתומחר בפחות מ-125,000 ₪, אחד הזולים בקטגורייה וכפי שתראו במבחן הדרכים שערכנו, הוא מגיע עם מפרט לא רע בכלל; לא בטוח שעופר אבניר תדיח בעזרתו את המלך הבלתי-מעורער של הקטגוריה, ה-GS, אבל ללא ספק תנגוס בעוגה הרווייה הזו.

צילום: אדם בלנגה, דוגרי.

נמסר כי בעתיד ישולבו רוכבי האפריליה קאפו נורד במועדון הוי-סטרום, שימותג מחדש לצורך כך, כ- סוזוקי אדוונצ'ר.

אופנוע נוסף שהגיע (למעשה תת דגם) הינו הוי סטרום 650 בגרסת XA המאובזרת הכוללת חישורים, כנף חדשה וסט ארגזי הפקו & בקר. בהתחשב בטיב החבילה, 78,000 ₪ אינם יותר מדי.

16 תגובות ל עופר אבניר מציעה חוויית לקוח חדשה

  1. הוא נראה מעולה, נכון דומה להרבה אחרים, KTM וקוואסקי, אבל זה ההבדל, מנוע של סוזוקי וגיר, לא מחליף בשום דבר

  2. המון דגמים המון עניין, ממתינים לראותם מכסים את ת"א

  3. מה שונה ממנועי הונדה קוואסקי וימאהה ? אגב ה gsx s1000 נראה מצויין!

  4. זה שראיתי בכמה מקומות שהעלו תמונה של שדרן הטלוויזיה המהולל אוהב הערבים ואתם לא העלתם את התמונה שלו כאן. ועל כך קבלו ח.ח.

  5. לדעתי אין מקום כאן להיכנס לנושאים פוליטיים. ולא שאני חובב שמאלנים.מה עוד שאני באמת חושב שההתבטאות שלו גובלת בפלילים.
    מחכה לנו חורף מעניין עם כל הכלים האלו.

  6. מי צריך לראות את כל האוכלי חינם האלו.
    לא אוהב אוץם וגם לא מחזיק מהם.
    מה כולם כאן ערוץ האופנוע או נפלי הריאליטי? לכו לעבוד קרציות.

  7. כולל דוקטי, אפריליה ואפילו MV אוגוסטה מתחילים לתפוש מקום של כבוד בכבישי ארצנו.

  8. למה לא מזמינים גם חברה פוטניציאלים לרכישה ומזמינים את כל העיתונים האלו שבכל מקרה אף אחד לא קורא את מה שהם כותבים.

  9. כמו חיישן מסכן
    נמשיך לשחיטת המחירים על חלפים של פי 7 מחול
    ונמשיך להצעות המבזות של ראשי המכירות לטרייד
    אחכ תבואו ותנסו לפתות

  10. לכל מי שאי פעם התעסק עם אבניר ברור איך "חווית הלקוח" ממשיכה מאית שניה אחרי שהכסף עבר.

    בואו תדאגו לכליי מבחן ראויים ומחסן חלפים סביר לפני שאתם מתעסקים ב"מיתוג מחדש".

    מדינת חלם, מתעסקים כרגיל בצורה על חשבון תוכן.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל