מאוד!" />

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר

תרכבו בנת"צ – אבל בזהירות!

תרכבו בנת"צ – אבל בזהירות!

גיא בן ברק

צילום: אריק רוזנבלום

יזמה מבורכת של שר התחבורה ישראל כץ להקל על התנועה בתל אביב בעידן של החפירות והסגירות: מעתה רכבים דו גלגליים יוכלו לנסוע בנתיבי התחבורה הציבורית ללא שיוטל עליהם הקנס הכבד של 750 שקל כפי שיספוג כול כלי רכב אחר במידה ויכנס לנתיב המסומן בשעות ההגבלה. ההנחיה משותפת גם למשטרת ישראל במובן שלא נעשה שינוי חקיקה אולם השוטרים אמורים לא לאכוף את האיסור. 

מבלי להיכנס למידת "ההקלה על הנתיבים הרגילים אחרי שהדו גלגליים יצאו מהם ויעברו לנתיבי התחבורה הציבורית" (רמז: לא תהיה שום הקלה) כפי שאומרת הודעת משרד התחבורה, הרי שעבור הרוכבים מדובר בצעד חיובי. ברובו.

נתיב אפשרי נוסף זה תמיד טוב, מאפשר לנוע מהר יותר, לחמוק וכו' ללא החשש שאיזה שוטר יזנק פתאום לנתיב הציבורי כדי להוריד קטנוע שנסע שם שני מטר – אבל חשוב לרכב בזהירות יתר בנתיב תחבורה ציבורי: השילוב בין אוטובוסים לבין קטנועים ואופנועים מסוכן לרוכבים, הם נמוכים לאין ערוך מהאוטובוס ויש סיכוי של ממש שנהג האוטובוס פשוט לא יבחין בהם. בין אם מהצדדים או קדימה שדה הראיה של נהג האוטובוס ואפילו מיניבוס מצומצם, תשומת הלב של הנהגים מופנית לאיסוף נוסעים (וכאן גם סכנת מוניות שחותכות בפתאומיות נת"צ כדי לאסוף נוסע). וכמובן כול נגיעה של אוטובוס בקטנוע או אופנוע משמעותה פציעה קשה או מוות. זכרו שעבור אוטובוס אנחנו לא יותר מנקודה זעירה אי שם למטה, לא להתייחס לנת"צ כאל מסלול גרנד-פרי סגור או נתיב עם תעודת ביטוח מהקב"ה ולרכב בעירנות ולאט פשוט לאט.

2 תגובות ל תרכבו בנת"צ – אבל בזהירות!

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל