מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

דיאלים 204 על 35
ברקום
קאברג שחורי 205 על 35
בנלי שורת MENU
הארלי שמאל
קונה אופנוע
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
טריומף קוביה
הווסקוורנה באנר שמאל
תמוז
לרט
לרט
ברקום שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
סטפן
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
בנלי שמאל עליון
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

ירוק עולה

ירוק עולה

אביעד רייס

צילום: רונן טופלברג

משהו טוב עובר על ענף השטח בישראל- נראה כי הייבואנים הבינו מהו השוק החם ביותר בימים אלו. 

לאחרונה התבשרנו כי גם למטרו יש תרומה לענף שנמצא בנסיקה מטורפת- שני דגמים המבוססים על דגמי המוטוקרוס של היצרן הירוק, ה KX250 וה KX450. 

ה-  KX 250/450עברו הסבה לדגמי אינדורו, קיבלו רישוי צהוב- ומעתה יקרא שמם בישראל KL 250/ 450- כלים חוקיים לכביש שניתן לבטח ולרכב בראש שקט.  

בדומה ל HM בהונדה ולוולנטי בסוזוקי, גם פה מדובר בסדנה חיצונית איטלקית בשם KL אשר ביצעה את ההתאמות, ומכאן שם האופנוע. 

נפגשנו בסינגליי איזור מצפה מודיעין שם נערכה ההשקה. גשם שלא הפסיק לרדת בלילה שלפני וגם במהלך האירוע  עצמו הפך את האדמה לבוצית ואת הסלעים לסופר רטובים. נדמה היה שגם האחיזה החליטה להשאר בבית באותו יום. 


השולט  KL450
ה450 הוא אופנוע חזק. אפילו חזק מאד. אין ספק כי דרושה יד מיומנת כדי לשלוט עליו כמו שצריך, ולהוציא ממנו את מה שצריך. אם אתם נמנים על אלו שאוהבים גז, גז ועוד גז הכלי הזה הוא בשבילכם. לא בטוח שייעוד טכני הוא היעוד האולטמטיבי בשבילו, וזה מרגיש שבדיונות ושבילים מהירים האופנוע ירגיש יותר בבית. 

ב450 נמצאים גם בולמי האוויר AIR-TAC של חברת SHOWA.

הנשלט KL250
בשונה מה 450 שנותן את התחושה שהוא הבוס, ה 250 נותן את התחושה ההפוכה לגמרי. 

טכני זה השטח שלו. יותר קל לשליטה ולא מצריך פעולות ריסון. להפך- ה KL250 רק רוצה שתתנו לו עוד, ויכול להתאים למתחילים ולמקצוענים כאחד. 
מה נשתנה ה KL הזה מכל ה KX?
אז זהו, שאין באמת כל כך הרבה שינויים בין הגרסאות המקוריות של קוואסאקי לבין הגרסאות של סדנת KL, מה שהופך את החבילה לעוד יותר מעניינת- רוכבי אנדורו שירצו לטעום גם מוטוקרוס יוכל לעשות זאת ללא רגשי נחיתות.

מה שכן שונה הוא כמובן מערכת התאורה שמוסיפה בערך 5 קילו  לכלים, גודל הג'נט האחורי שירד ל 18 אינץ במקום 19 במוטוקרוס, וג'ק צד. חוץ מאלו הכל נשאר אותו דבר. שני הכלים מגיעים עם כידון רנטל ומגיני ידיים.


סה"כ
מדובר ביציאה מעולה מבית מטרו, שזיהתה את הצורך וידעה גם לספק. יהיה מרענן לראות את שני החרגולים האלו, שמציעים שתי נישות שונות, צובעים בירוק את השטח הישראלי. ובמחירים האטרקטיבים שהם מציעים ללקוח (54,985 ש"ח ל 250 ו 56,985 ש"ח ל 450) אנחנו בטוחים שנראה אותם בקרוב מאד. 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל