מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
קאברג שחורי 205 על 35
אינסטגרם
הווסקוורנה באנר שמאל
קונה אופנוע
מטרו באנר שמאל הכי עליון
גלאי רדאר קוביה
עופר אבניר קוביה שמאל
rok-straps רצועות קשירה 140
ברקום שמאל
לרט
סטפן
אישימוטו באנר קוביה שמאל
פרפקט קוביה שמאל
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
הארלי שמאל

האסקי: דגמי ה-701 באירוע חגיגי בחיפה

האסקי: דגמי ה-701 באירוע חגיגי בחיפה

צילום: רונן טופלברג

הוסקוורנה ישראל מסכמת שנה מוצלחת בה צמח המותג ב-100 אחוזים  ומשיקה את דגמי ה-701, אנדורו וסופרמוטו, באירוע מיוחד לרוכבים שיתקיים בסניף עופר אבניר בחיפה בתאריך 25.5 החל מהשעה 18:30. בנוסף לדגמי ה-701, יוצג באירוע גם מתחם Husky בחנות אבזריון הצפונית.
אל פורטפוליו דגמי המותג בישראל מצטרפות כעת גרסאות האנדורו והסופרמוטו הכוחניות של דגם ה-701.

ההוסקוורנה 701 נשען על היסטוריית המרוצים המכובדת של הוסקוורנה, וכולל את הד.נ.א התחרותי של המותג, אשר ממשיך יותר מ-100 שנות הצלחות במרוצים. נאמנים לעקרונות המותג,  דגמי ה-701 נבנו מן הבסיס על מנת להוביל את הסגמנטים שלהם בכל האמור לכוח מנוע, משקל נמוך, טכנולוגיה מתקדמת וביצועים. גרסת הדו"ש, נבנתה על מנת להציע ביצועים יוצאי דופן גם ברכיבה מנהלתית ברחוב סואן, וגם ברכיבת שטח תובענית. מנוע ה-690 סמ"ק המפיק 67 כ"ס ומייצר רצועת כוח ליניארית וכולל מספר מפות הזרקה לבחירה בהתאם לאופי הרוכב והשטח. אל מערכת הזרקת הדלק מצטרפת גם מערכת RIDE BY WIRE המבטיחה תגובת מנוע אידיאלית ביחס לתוואי הרכיבה. מסורת האמינות של הוסקוורנה מתחדשת עם טכנולוגיות מתקדמות, כתוצאה משימוש בטכנולוגיות אלה, מתקבלת צריכת דלק נמוכה במיוחד ותוכנית טיפולים של אחת לעשרת אלפים ק"מ.

גם הנדסת האנוש של ה-701 מתקדמת ביחס לקטגוריה, עם שלדה קלת משקל הכוללת מושב ארוך, גריפים חדשים ומגני מנוע ומיכל דלק חדשים בעיצוב קיצוני. מערכת המתלים כוללת מתלים מתכווננים מדגם 4CS של חברת WP. אחד מיתרונות האופנוע מגיע לידי ביטוי עם מערכת ABS חדשנית, המותאמת לרכיבה בשטח, ומבטיחה שהשימוש בבלמי ה-Brembo עם הקלאצ' ההידראולי יניב את המיטב מיכולות הרוכב והאופנוע, גם בבלימות קיצוניות. גרסת הסופרמוטו, מגיעה עם שלדה קלת משקל העשויה מסגסוגת מחוזקת וכוללת צמיגי כביש ספורטיביים, בקוטר 120/70 מלפנים ו-160/60 מאחור לתמרוני אספלט ספורטיביים. אל אלה מצטרף קלאצ' הידרואלי מסוג MAGURA, מיוחד לרכיבת סופרמוטו. כמו כן, מערכת מפות הצתה עם שלושה מצבים בהתאם לסגנון הרכיבה, וכוח בלימה אימתני הודות למערכת בלמי BREMBO עם ABS מותאם לתצורת סופרמוטו.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל