מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
חדש בישראל: ימאהה MT03
צילום: יצרן
מטרו מוטור, יבואנית אופנועי ימאהה בישראל משיקה בישראל אח נוסף במשפחת ה-MT – משפחת האופנועים המצליחה של ימאהה. האח החדש במשפחה הוא הימאהה MT-03 ומיועד לבעלי רישיון A1 – רוכבים חדשים המעוניינים באופנוע ספורטיבי אך שימושי. ה-MT החדש קולע לצורך זה בדיוק עם מנוע בנפח 321 סמ"ק והספק מרבי של 41.6 כ"ס המתאים לדרגת הרישוי הבינונית על פי תקנות הרישוי החדשות באירופה. האופנוע החדש למשפחת MT מתאים במיוחד לרוכבים המחפשים שימושיות לצד הנאה ברכיבה עירונית, או לרוכבים ורוכבות בתחילת הדרך, המתקשים לשלוט באופנועים בנפח ובמשקל גדולים.
המנוע, טווין מקבילי בנפח 321 סמ"ק כאמור, לקוח מה-R3 הספורטיבי. מנוע זה הוא קומפקטי, בעל משקל קל ויעילות תרמודינמית גבוהה. בנוסף למנוע זה גל זיזים עליון כפול, בוכנות וצילינדרים מחוזקים.
השלדה, גם היא מקבילה ל-R3, עשויה פלדה בתצורת יהלום. תכונותיה של שלדה זו הם חסינות וקשיחות לצד ממדים קטנים ומשקל נמוך. המזלג הקד' מתוצרת קאייבה (KYB) בקוטר 41 מ"מ ומיכל הדלק יכול להכיל 14 ליטרים של דלק מאובנים. משקלו היבש של ה-MT03 עומד על 168 ק"ג בלבד. על הבלימה של ה-MT החדש אחראי מלפנים דיסק בקוטר 298 מ"מ, אותו אוחז קליפר בעל צמד בוכנות. לצד מכלולי הבלימה האיכותיים מותקנת מערכת ABS המסופקת בדגם זה כסטנדרט. על האספלט עומדים שני צמיגי מישלין פיילוט סטריט במידה 140/70-17 מלפנים ומאחור.
מבחינת תנוחת הרכיבה, ה-MT החדש מיישר קו עם כל שאר המשפחה – ידיות אחיזה גבוהות ב-39 מ"מ וקרובות ב-19 מ"מ מאשר ב-R3, מאפשרות לרוכב תנוחה זקופה יותר המאפשרת שדה ראייה רחב יותר ושליטה מלאה באופנוע. גובה מושב נמוך העומד על 780 מ"מ בלבד מאפשר לרוכבים נמוכים או לנשים להגיע אל הרצפה ללא קושי.
בכל הקשור לעיצוב ה-MT03 נאמן מאוד למשפחתו: צללית רחבה מלפנים המדגישה את קווי העירום של האופנוע, כונסי אוויר גסים למראה אגרסיבי ואגזוז נמוך. מלפנים פנס ראשי, גם הוא בעיצוב גס עם נורות לד קטנות המוסיפות למראה הכללי. מעל הפנס משקף רוח קטן לפינוי זרימת האוויר במהירויות הגבוהות.
לוח השעונים מלא באינפורמציה עם מד סל"ד אנאלוגי לצד לוח שעונים דיגיטלי. בלוח שעונים זה תמצאו חיווי להילוך בו תיבת ההילוכים מצויה, שעון זמן, מד דלק, מד טמפרטורה, צריכת דלק נוכחית וממוצעת, טריפ מטר לחישוב מסלולים, טריפ מטר לחישוב הדלק, לחישוב החלפת שמן ולחישוב הטיפול הקרוב.
ל-MT03 ניתן להוסיף מעל 20 אביזרים נלווים. אגזוז אקרפוביץ' ייעודי המותאם לדגם זה, כיסוי "one seat" למושב המורכב, מחרשה משופרת, מאותתי לדים, חלקי מעוצבים נוספים ממתכת, משקף ספורטיבי, מגן שרשרת, מגן רדיאטור, תיקי מיכל שונים כיסוי עליון ועוד.
תכונות עיקריות:
• תנוחת רכיבה משופרת לרכיבה עירונית נוחה
• צללית ייחודית למשפחת MT
• מנוע, מתלים, שלדה וגלגלים מבוססים על מכלולי ימאהה YZF – R3
• מנוע טווין בנפח 321 סמ"ק, מקורר אוויר, גל זיזים כפול, 4 שסתומים לצילינדר
• זרוע אחורית מעוצבת בהשראת ימאהה YZF R1
• חישוקי אלומיניום קלי משקל
• מושב בגובה 780 מ"מ להגעה נוחה עם הרגליים לרצפה
• מערכת ABS כסטנדרט
• נורות לד מלפנים ומאחור
• מיכל דלק בנפח 14 ליטרים
מחיר בישראל: 39,985 ₪
באתר של מטרו המחיר הוא ₪41,985.
יש ₪2,000 הנחה לקוראי דוגרי?
הנה אופנוע במחיר שמתקרב לשפוי.
נא להוריד מחירי ה CB500 !!!!
דיוק 390, עם אותו כוחות סוס שוקל רק 139 רטוב!! פער של כ40 45 קילו!!!!
ואגב, kyb זה לא הבולמים שמגיעים בקימקו מובי??
או שמדובר בשגיאת כתיב?
זה אופנוע פשוט של 5 אלף יורו באירופה, עם 41 כ"ס ומכס מופחת פה בישראל מאז הרפורמה, דחילאק… פעם היה מכס של 100 אחוז. אך מאז הרפורמה על אופנועים חלשים כאלה יש רק מכס של 40 אחוז. אז איפה ההוזלה? מה המחוקק הוריד את המכס כדי שהיבואן יגזור קופון כפול?
המהנדסים שפיתחו את האופנוע חלמו על ה-Z של קאוואסאקי הרבה לילות
וואללה אתה צודק!
תאמין לי בגדי המלך החדשים בוורסיה מודרנית.
מלבישים עלינו מפלצת של של 168 ק"ג ועוד מנסים לשכנע אותנו שזה משקל קל.
DR650 משנת טרפפו שקל 159 ק"ג.
ועדיין יקר יותר ממה שהיה צריך להיות. לפחות 3000 שח פחות… לפי חישוב שלי. היבואן מרוויח על חשבון השינוי במס במקום שהצרכן ירוויח. ככה זה במדינה הזו.. לצערנו כולנו…