fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

דיאלים 204 על 35
קאברג שחורי 205 על 35
דיאלים 204 על 35
בנלי שורת MENU
עופר אבניר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
טריומף קוביה
הווסקוורנה באנר שמאל
הארלי שמאל
לרט
סטפן
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
תמוז
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

אירוע השקת KTM סופר דיוק 1290 GT

אירוע השקת KTM סופר דיוק 1290 GT

צילום: אריק רוזנבלום

כתב: נמרוד בוקר

מוסך אופרוד של עופר תימור, מוסך השירות מורשה KTM בישראל, אירח היום את אירוע ההשקה של יבואנית KTM בישראל, ד.ל.ב.

אחרי שכובדנו במיטב התקרובת, בשרים, משקאות, פירות וקינוחים (היה באמת מושקע ומכובד), עלו מר טל ברין, מנכ"ל החברות הבנות של דוד לובינסקי, חברת האם של ד.ל.ב, ואחריו נעמן זוהר, מנהל התחום הדו גלגלי בד.ל.ב מוטוספורט, לתת סקירה על מגמות מסירות כלי הרכב הדו גלגלים.
טל ברין העניק סקירה על המגמות בשוק מכירות הדו גלגלי בישראל.

לדבריו, שינוי במיסוי כלי הרכב הדו גלגליים העניקו דחיפה לשוק, ונרשמה צמיחה של 11% במסירת כלי רכב דו גלגליים בחציון הראשון של שנת 2016 בהשוואה לחציון הראשון של 2015, כשבסגמנט האופנועים נרשמה עלייה של 37% במסירות הכלים, כשאופנועים מהווים נתח של 29%.

עוד הוסיף טל ברין, שהצפי הוא לסיים את שנת 2016 בעלייה כוללת של כ- 17% במסירת כלי רכב דו גלגליים לעומת אשתקד.
לדבריו, הצמיחה הגבוהה ביותר נרשמה באופנועי כביש בנפחים קטנים ובינוניים. נתח השוק של אופנועים עד 250 סמ"ק, יותר מהוכפל השנה.

לדברי טל ברין, בסיכום התוצאות בחציון הראשון של 2016, KTM מובילה את השוק הדו גלגלי עם כ- 488 מסירות כלים המהווים נתח של 19.2% מהשוק, ובסה"כ KTM הוא המותג הצומח בישראל, עם עלייה של 79% במכירות.
עוד מתגאה ד.ל.ב בהיותה מספר 1 בתחום אופנועי האנדורו בישראל, עם צמיחה של 26% במכירות, ואחיזה בנתח שוק של כ- 42%!

אופנועי הכביש מהווים כיום יותר מ- 50% מהמותג בישראל לעומת פחות משליש אשתקד, כשאת המגמה מוביל ה-KTM DUKE 390  שהוא בעצם האופנוע הנמכר בישראל כעת, עם 95 מסירות מתחילת השנה. שאפו!

סה"כ זינקה ד.ל.ב מ- 212 מסירות כלים בחציון הראשון של 2014 ל- 272 מסירות בחציון הראשון של 2015, וכיום עומדת על 488 מסירות של כלים בחציון הראשון של 2016. עלייה מרשימה בכל קנה מידה. ד.ל.ב מצהירה על יעד גבוה שבכוונתה להשיג- מסירה של 1000 כלים דו גלגליים בשנת 2016.

אין ספק שהעבודה הקשה והמתמדת של צוות העובדים הכתומים הנלהבים תרמו רבות לקידום המותג, כמו גם הקמתו המחודשת של מוסך אופרוד תחת ניהולו של עופר תימור, המוכר שנים רבות כאחד המכונאים המובילים בישראל.

אופטימיות יתר נרשמה בכל הקשור לסצנת הספורט המוטורי בישראל. טל ברין רואה את פתיחת המסלול בווינגייט כסימן מעודד המעיד על העתיד. מניסיון שלנו בתחום הספורט המוטורי בישראל, אין לאופטימיות הזו אחיזה במציאות בה מסלול כוכב יאיר ומסלול דדיה נסגרו, והמסלול שהוקם ע"י הונדה באזור חדרה סובל מהתעללות ביורוקרטית הדומה לדרך החתחתים שעבר מפעיל מסלול כוכב יאיר, ולפי פרסומים שונים, גם הוא בדרך לקבורת חמור.

באותה נשימה בה טל ברין פירט בהתלהבות על תחיית הספורט המוטורי בישראל, הוסיף וסיפר על חוסר היציבות המאפיין את הרשויות, ומרחב חוסר הוודאות בו נדרשים יבואני הרכב הדו גלגלי לפעול. לדבריו, רשות המיסים עמדה לבטל את ההנחות הקיימות על כלי רכב ברישוי אפור המשמשים למרוצים, וברגע האחרון הוארך מתן הקלת עול המס לכלים ברישוי אפור בחצי שנה נוספת, ואין הבטחה רשמית שתוקף ההטבה יוארך. הארכות שכאלה של תוקף הקלות המס לתקופות של חצי שנה, מונעות מהיבואנים להיכנס בכוח לתחום הספורט המוטורי בישראל, ומאלצות אותם לשבת על הגדר להמתין ולראות מהצד את השינויים והמגמות בספורט המוטורי ללא השקעה ניכרת מצידם, עד שההקלות והחוקים יתקבעו ומסלולי קבע יוקמו, בניגוד למצב כיום, שבו אם כבר קם מסלול- הוא מוגדר כארעי במקרה הטוב.

מהיכרות אישית שלנו עם העסקונה של הספורט המוטורי הדו גלגלי בישראל, המצב הוא די עגום. טענות על הזרמות של סכומי כסף נכבדים מהרשות לנהיגה ספורטיבית שנעלמים ללא דיווח או שקיפות מצד התאחדות הספורט המוטורי ממלאים את דפי האינטרנט. סיפורים על איומים, סחיטות ואלימות מצד גורמים רשמיים בהתאחדות הספורט המוטורי בישראל – דו גלגלי וטרקטורונים, כמו גם הלשנות לרשויות ופיצוץ תכוף של אירועים מתוכננים, כל אלה לא מהווים זרז לכניסה של היבואנים לתחום, אשר מצידם נדרשים להשקיע סכומי כסף ניכרים בהכנת תשתית טכנית וייבוא מלאי כלים ספורטיביים מקצועיים לקיום הענף. או כמו שאומרים אצלנו, "עזוב, לא יקרה".

אחרי טל ברין, עלה ודיבר נעמן זוהר, מנהל התחום הדו גלגלי בד.ל.ב. נעמן סיפר על התמיכה הגדולה שנותנת ד.ל.ב למתחרי האנדורו בחו"ל ועל התמיכה המלאה שמעניקה ד.ל.ב ל- 12 מתחרים בכלל ו-8 במרוץ הרומניאקס הקרוב, ותמיכה חלקית לעוד חמישה מתחרים נוספים. וכך מאשר נעמן, שהסצנה הכי חמה של מרוצים בישראל מתבצעת למעשה בחו"ל. ככה זה.

עוד הוסיף נעמן כי ד.ל.ב זכתה במכרז לאספקת 70 כלים מדגם KTM אדוונצ'ר 1190 למשטרה ושבקרוב יחלו במסירת הכלים.

לאחד סקירת נתוני המכירות, המגמות והשינויים, הגיע הרגע לשמו התכנסנו, חשיפת ה- KTM סופר דיוק 1290 ג'י טי, וצמד דגמי הנייקד של KTM דיוק 690, ה- רגיל וה- R.

וה- KTM סופר דיוק 1290 ג'י טי, הוא אכן מרשים בכל קנה מידה, הן וויזואלית והן על דף הנתונים: שילדת צינורות סבוכה בצבע כתום זוהר, זרוע אחורית חד צידית, פנסי לד, מיכל דלק מרשים של 23 ליטר, מנוע דו צילינדרי מושחר ומאיים, ומסיכת חזית שממבט ראשון נראה שתעניק חיפוי לרוכב גם במהירויות פליליות בעליל.

דף הנתונים מראה שמדובר באופנוע דו בוכנתי בנפח של 1301 סמ"ק, מקורר מים, בתצורת וי בזווית של 75 מעלות, מוזרק, משקל יבש קליל של 173 (!) ק"ג ומשקל רטוב מרשים של 206 ק"ג, בולם קידמי של WP (סמי אקטיבים) ומתלה אחורי חשמלי של אותו יצרן. בלם קידמי של ברמבו האיטלקי שנושך דיסק בילום בקוטר של 320 מ"מ, מבטיח בלימה עוצמתית ומערכת ABS מבטיחה שלא תנעל גלגל ובנוסף מערכת בלימה MSC כלומר moto stability. עם שושלת ארוכה של אופנועי ספורט תיור מאחוריה, ה- KTM סופר דיוק 1290 מבטיח להוות חוויה מושלמת המשלבת בין הספורט, כאשר המושב הרחב, האפשרות להרכבת צמד מזוודות מאחורה והמשקף הגדול והמתכוונן מלפנים יסגרו את הפינה של התיור.

מחירים:

1290 SUPER DUKE GT
צבעים: כתום או אפור
מחיר: 155,900 ₪ כולל מע"מ

690 DUKE
צבעים: כתום או לבן
מחיר: 63,358 ₪ כולל מע"מ

690 DUKE R
צבע: שחור-כתום
מחיר:  73,274 ₪ כולל מע"מ

כל המחירים אינם כוללים אגרת רישוי.

לנו רק נותר להתרגש כל הערב בדרכנו לאסוף את אופנוע המבחן מחר, לסידרת רכיבה מפרכת ומייגעת עבורכם הקוראים… דיווחים בהמשך.

אה, והיתה גם השקה וחשיפה של הדיוק 690 החדש בשני הדגמים, הרגיל וה- R, אבל בשלב הזה, כשקיבלנו את הבשורה שהאח הגדול שלנו לסופ"ש- כל המילים התערבלו, הבירה והתקרובות עירפלו, ולכן על צמד דגמי הדיוק החדשים נדווח בהמשך. להתראות.

12 תגובות ל אירוע השקת KTM סופר דיוק 1290 GT

  1. ק.ט.מ. קנית תיקנת מחרת….
    הזמנים השתנו בKTM

  2. היה ארוע . הביאו את הארוע לפני הקוראים. מה הקשר עכשיו לקנית תיקנת מכרת. מילא היית מדבר עברית כמו שצריך.
    עוד היית כותב. קנית טיקנת מכרת.
    יאללה לך הביתה.

  3. חס וחלילה לא התכוונתי לזלזל. דווקא הפוך. רציתי להראות שהזמנים השתנו והיום קטמ מהמובילים בשוק. אם משהו נפגע אני מתנצל.

  4. כמעט שלוש שנים שאני נשוי לS.M.T990 שהוא האבא האמיתי של הDUKE G.T המוצג כאן.
    שלוש שנים של זוגיות עם אופנוע רע, מופרע, פסיכי ומטריף ויחד עם זה – נוח, אמין, פרקטי ויפיפה. אין ספק – מי שיכול להרשות לעצמו יהנה מכל רגע

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל