fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
אלבר טריומף מתחת ל-menu – אמצע 3
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אלבר טריומף קוביה עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
HJC

בשורות טובות: החל מ-1.9.2016 רישיון נהיגה A1 אוטומט

בשורות טובות: החל מ-1.9.2016 רישיון נהיגה A1 אוטומט

גיא בן ברק

צילום: אריק רוזנבלום


משרד הרישוי משנה החל מהראשון לספטמבר הקרוב את תקנות לימוד הנהיגה והרישיון הנוגעים למדרגת הרישוי הדו גלגלית A1 כלומר עד 47 כוח סוס: אם עד עתה נדרש כול מי שרצה רישיון כזה ללמוד רכיבה על אופנוע של ממש עם הילוכים – מעתה ניתן יהיה ללמוד על קטנוע אוטומטי בהספק מינימאלי של 23 כוח סוס ולקבל בהתאם רישיון מוגבל לאוטומט כלומר על קטנוע שהספק מנועו עד 47 כוח סוס. תנאים אלה יאפשרו למורי הנהיגה ללמד על קטנועי 250 סמ"ק ולא ידרשו להחזיק קטנועים גדולים ויקרים ושבירים – התלמידים מצידם יוכלו לרכוש מייד עם מעבר הטסט מאקסי סקוטר מאלה שעומדים בתנאי ההספק ובראשם כמובן ימאהה טי מקס שעומד בדיוק עם 46 כוח סוס, ודגמים נוספים כמו-גם סוזוקי בורגמן 400, ימאהה איקס מקס 400, קימקו דאון טאון 350. וכמובן כול קטנועי ה-250 המאוד פופולאריים יזכו גם הם לבוסט מצד מי שרצו קטנוע אך נרתעו מלימוד הנהיגה והטסט על אופנוע עם הילוכים. זו ללא ספק התפתחות חיובית לענף הדו גלגלי בישראל ואנו בדוגרי מברכים עליה.

באנר פרסומי:

עוד באינסטגרם של דוגרי: MOTODOOGRI 

6 תגובות ל בשורות טובות: החל מ-1.9.2016 רישיון נהיגה A1 אוטומט

  1. מוזר אבל משרד הרישוי בכלל לא מוכן עדיין לשינוי הזה. לא טופס ירוק מיוחד ולא במענה הקולי בקול סנטר שלהם

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל