fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
HJC

ק.ט.מ 390 – עכשיו גם אדוונצ'ר

ק.ט.מ 390 – עכשיו גם אדוונצ'ר

גיא בן ברק

 
תצלומי ריגול מדרום ספרד שפרסם 
 Cycle World חושפים ק.ט.מ חדש בגרסת אדוונצ'ר בנפח קטן, מן הסתם 390, תשובת היצרן הכתום לאפנת האדוונצ'ר הקטנים, וורסיס 300, ב.מ.וו 310GS, סוזוקי וי סטרום 250 שהופיעו השנה. בעוד מנוע ה-390 לא צפוי להשתנות משמעותית בגרסת האדוונצ'ר, הספק של 44 כוח סוס יספיק ואולי אפילו ימותן לטובת גמישות, הרי שהשילדה חדשה לחלוטין כמתבקש מעיצוב "אנדורו", גם הזרוע האחורית חדשה וללא מנגנון לינק כמקובל בק.ט.מ, המיתלים עם מהלך ארוך יותר, גלגל קדמי נראה "19. הדגם יופיע בגרסה סדרתית במהלך 2017.
באנר פרסומי:


עוד באינסטגרם של דוגרי: MOTODOOGRI 

גלריה

5 תגובות ל ק.ט.מ 390 – עכשיו גם אדוונצ'ר

  1. על סמך מה קביעת הנפח? מראית עין? ימים יגידו..?

  2. אם זה פחות מ$6000 אז זה יהיה בראש הרשימה לעוד שנתיים. אדוונצ'ר קל מעולה לרכיבות ביערות.

  3. אני ראיתי באתר של החברה שזה בכלל יוצר ב389 והם עשו קומבינה כמו פולקסווגן.
    לדעתי כדאי לתבוע כאן יצוגית.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל