מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

דיאלים 204 על 35
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
בנלי שורת MENU
טריומף קוביה
עופר אבניר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
הארלי שמאל
קונה אופנוע
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
בנלי שמאל עליון
תמוז
ברקום שמאל
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

פיז'ו מטרופוליס 400 – שלל חידושים לשנת 2017

פיז'ו מטרופוליס 400 – שלל חידושים לשנת 2017

גיא בן ברק

צילום: יצרן


פיז'ו מטרופוליס 400, הקטנוע התלת גלגלי הצרפתי-סיני, משופר לשנת הדגם 2017. הגלגלים עלו בקוטרם מ-"12 ל-"13, מערכת הבלימה משופרת מתוצרת ניסין, קוטר הדיסקים הקדמיים גדל מ-200 מ"מ ל-230 מ"מ, ו-ABS סטנדרט, בלם אחורי קיבל קליפר דו בוכנתי – מערכת זו מחליפה את מערכת הבלימה המשולבת בה צויד מטרופוליס עד עתה ולדברי היצרן, מרחק הבלימה קצר כעת ב-23%. בנוסף צויד הדגם בבקרת אחיזה עם שלושה מצבי התערבות – מושבת, עיר וספורט – בכול התנעה הדיפולט הוא עיר.

אבזר בטיחותי חשוב הוא האורות המהבהבים בזמן בלימת חירום, מתקן שכזכור פותח על ידי ב.מ.וו למכוניות ואופנועים שלה, התאורה האחורית מהבהבת במהירויות מעל 50 קמ"ש במידה והתאוטה עולה על 6 מטר לשנייה. בנוסף קיבל הדגם מיתלים משופרים, שקע USB בלוח השעונים החדש, התנעה ללא מפתח, חיישני לחץ אוויר.

מבחינת המנוע – סינגל 400 סמ"ק – שיפור של למעלה מ-10% בכוח המתקבל בסל"ד נמוך ובינוני, בעוד ההספק המרבי נותר 35 כוח סוס. צריכת הדלק שופרה וכעת עומדת לדברי פיז'ו על 3.9 ליטר ל-100 קילומטר.

המטרופוליס החדש ישווק בשלוש גרסאות אבזור, הראשונה לצאת לשוק תהיה RX-R היוקרתית, יש להניח כי תגיע לישראל במהירות.

באנר פרסומי:

גלריה

3 תגובות ל פיז'ו מטרופוליס 400 – שלל חידושים לשנת 2017

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל