fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן

הונדה אפריקה טווין ראלי מקצועי למירוצים – עכשיו בגרסה לציבור

הונדה אפריקה טווין ראלי מקצועי למירוצים – עכשיו בגרסה לציבור

גיא בן ברק

צילום: יצרן


הונדה אפריקה טווין ראלי הוצג בגרסאות קונספט בתערוכות מילאנו האחרונות, הליטר אדוונצ'ר החדש והמצליח של הונדה הוסב על ידי מספר סדנאות בחסות הונדה לחיית שטח של ממש, אדוונצ'ר ספורט קונספט או אנדורו ספורט קונספט כבר ב-2015 עם ציוד מירוצי ראלי מלא. 

כעת הקונספט הופך לאופנוע חי נושם ומתחרה, האפריקה טווין ראלי שיתחרה עם הרוכב פאולו ססי במירוץ אקו אפריקה 2017, אותו מירוץ בדיוק אותו ניצח בענק גב סלע שלנו השנה. מעבר לכך סדנת רד מוטו הצרפתית, סוכנות הונדה ענקית בחוצות ליאון צרפת, מציעה את האפריקה טווין ראלי בגרסת המירוץ לכול דחפין ואף מעבירה אותו תקינת כביש כך שניתן לרכב עליו ביום יום ולטיולים, במקביל להיותו אופנוע מירוצים. המחיר אינו זול, 21,740 אירו עבור גרסת ההילוכים ועוד תוספת לא גדולה עבור הגיר האוטומטי.

האפריקה טווין ראלי עובר דיאטה של 7 קילו וזוכה לעוד 5 כוח סוס למנוע שני הצילינדרים המתקדם שלו. להלן רשימת התוספות המכובדת של האופנוע: עיצוב יעודי למירוצי ראלי, עם מושב יחיד יעודי למירוצים מקל על התנועה ברכיבת שטח, חלק אחורי מעוצב חדש עם מתקונים לתיקים מקוריים של הונדה, תאורת לד למירוצי ראלי עם תושבת למספר רוכב וחזית קרבית בהרבה, תושבות אלומיניום לציוד ניווט ומפות ראלי, מזלג עם קיט ראלי למירוצים, קפיצים קשים יותר, הידראוליקה חדשה בהתאם, משולשי היגוי מאלומיניום מכורסם, פלטות אלומיניום למזלג, בולם אחורי למירוצים, מגן מנוע קרבון, מגן רדיאטור גריל, מגני גלגלי שיניים מקרבון, חישוקי ראלי מקצועיים מתוצרת אקסל עם האב אלומיניום מכורסם, צמיגי ראלי, כבלי בילום מצופים פלדה שזורה, אפליקציה לשליטה על מחשב האופנוע, להורדת המפות הטובות ביותר לסט אפ שלך ולהתקין במחשב האופנוע, מערכת פליטה מושלמת למירוצים מתוצרת טרמיניוני עם משתיק רעש.

אני מכיר יותר מרוכב ראלי ישראלי אחד שהיה שמח לרכב על האפריקה טווין הזה, אולי ניתן להביא אותו לישראל ביתר קלות עם מעורבות גדולה יותר של הונדה ישראל במירוצי שטח לאחרונה, שער האירו הקורס וכו'…

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל