fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

וירוס 986 מציג: 600 סופרספורט כהלכתו

וירוס 986 מציג: 600 סופרספורט כהלכתו

גיא בן ברק


השבוע עסקנו בעתידו העגום של סוזוקי GSX-R600 ממנו ניפרד ב-2019, הונדה גם היא מפסיקה כפי שנראה עכשיו את ייצור ה-CBR600RR בעוד שנתיים – האם גורלם של הסופרספורט להיעלם לאחר עשורים של הצלחה אדירה היה בלתי נמנע ונבע מתהליכים אובייקטיביים של שינוי טעם הרוכבים בעולם, או שהיצרנים עצמם תרמו לכך בעצם ההתיחסות ל-600 כאל "סופרבייק קטן". בכך לדעת אחדים גזרו היצרנים עצמם על אופנועי ה-600 לרדת בעקביות בעניין ובמכירות.

טענה אחרונה זו מקבלת חיזוק עם הצגתו של וירוס 986, עיצוב סדנת וירוס האיטלקית היוקרתית וההנדסית על בסיס מנוע הונדה CBR600RR, שאיפה של היצרן להתמודד בעתיד בקטגוריית המוטו2 הביאה לבחירה דווקא במנוע זה. עיצובו של הוירוס, עם פתרונות הנדסיים שלא מצויים באופנועים הסדרתיים כמו מתלה קדמי אלטרנטיבי "האב" בו מופרד ההיגוי מהשיכוך, משקל זעיר בזכות שימוש בפיירינג קרבון פייבר מלא ועיצוב חריף ומגניב ויוצא דופן – בעוד המחיר עומד על 25,000 אירו, 10,000 אירו יותר מסופרספורט יפני חדיש כמו ימאהה R6 דגם 2017. בעיה, כמעט פי שניים, מצד שני היצרנים היפנים עצמם בוחרים בשנים האחרונות בייצור גרסאות על יוקרתיות ויקרות לצד דגמים סדרתיים,  אולי זה יהיה הכיוון שיציל גם את אופנועי ה-600 סופרספורט היפניים, פשוט אופנועים טובים מדי מכדי שניתן להם ללכת בלא מאבק.

גלריה

3 תגובות ל וירוס 986 מציג: 600 סופרספורט כהלכתו

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל