fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC

מילאנו 2012: הונדה פורצה 300

מילאנו 2012: הונדה פורצה 300

אופיר דואק

צילום: יצרן

זוכרים את ההונדה פורצה? קטנוע המנהלים המגודל של הונדה הגיע ארצה באמצע שנות ה-2000 אך לא זכה להצלחה בעיקר בגלל תג המחיר הגבוה. באירופה לעומת זאת הפורצה הוא הצלחה רבת שנים מאז הוצג הפורצה המקורי באמצע שנות ה-90'.
לתערוכת מילאנו מביאה הונדה את המהדורה העדכנית של הפפורצה לשנת 2013. לא מדובר כאן בקטנוע חדש לגמרי אלא במתיחת פנים מקיפה כשגולת הכותרת היא המעבר לשימוש במנוע ה-300 המשמש את ה-SH300 המצליח. מדובר באותו מנוע סינגל מוזרק בנפח 279 סמ"ק של החברה המספק בפורצה 24 כ"ס ב-8,250 סל"ד (3 כ"ס פחות מאשר ב-SH300) ו-2.6 קג"מ ב-6,000 סל"ד. התמסורת היא כמובן מסוג ואריאטור ובהונדה מצהירים על צריכת דלק ממוצעת של קרוב ל-31 ק"מ לליטר

רוב הפלסטיקה של הפורצה 300 חדשה לחלוטין וזה ניכר במיוחד בחזית עם צמד יחידות תאורה חדשות ומשקף קטנטן המזכיר את ה-PCX. גם יחידת המושב שונה והמושב עצמו גבוה יותר ב-5 מ"מ. מתחת לפלסטיקה ישנה שלדה מחוזקת הקלה יותר ב-10% משלדת הדור הקודם של הפורצה. שינוי נוסף אותו ניתן למנות הוא מעבר לחישוק קדמי בקוטר 14 אינטש (13 מאחור) עם צמיג רחב יותר במידה של 120/70. המתלים לא עברו שינוי ומתבססים מזלג טלסקופי בקוטר 35 מ"מ מלפנים וזרוע אלומיניום עם צמד בולמים מאחור. מערכת הבלימה המשולבת של הונדה מוצעת כסטנדרט ואילו מערכת  ABS היא בגדר אופציה.

אמנם הפורצה 300 נדרש לדרגת ביטוח גבוהה אך הוא יגיע ארצה במרץ/אפריל 2013 כדי להונדה נוכחות בפלח שוק קטנועי המנהלים הבינוניים ממנו נעדרה בארץ זמן רב. טרם ידוע מה יהיה מחירו בארץ אך הוא אמור להיות יקר במעט מה-SH300 הנמכר ב-35 אלף ש"ח וזול משמעותית מהסילברווינג 400 שנמכר ב-52 אלף ש"ח.

הונדה פורצה NSS300 – מפרט טכני

מנוע צילינדר יחיד, 279 סמ"ק, 4 שסתומים, גל זיזים עילי, קירור מים, הזרקת דלק
הספק 24 כ"ס ב-8,250 סל"ד
מומנט 2.6 קג"מ ב-6,000 סל"ד
קדחX מהלך 68.5X72 מ"מ
יחס דחיסה 10.5:1
מתלים קדמי – מזלג טלסקופי 35 מ"מ
אחורי – בולם כפול
בלמים קדמי – דיסק 256 מ"מ
אחורי – דיסק 240 מ"מ
מערכת בלימה משולבת, ABS אופציונלי
צמיגים  קדמי – 120/70-14
אחורי – 140/70-13
בסיס גלגלים 1,546 מ"מ
גובה מושב 716 מ"מ
מיכל דלק 11.6 ליטר
משקל רטוב 192 ק"ג (194 ק"ג עם ABS)

גלריה

13 תגובות ל מילאנו 2012: הונדה פורצה 300

  1. נהנתי ממנו חוץ מהמחירים במוסך ובמכירה הפסדתי את המכנסיים.. אבל קניתי גם מאוד בזול

  2. אם גם הוא יהיה טיפול כול 12000 ק"מ כמו בכלים החדשים של הונדה זה יהיה אדיר

  3. מעניין כמה הוא יעלה הפעם. 45 אלף שקל, ימכרו 3 חתיכות ויפסיקו את היבוא

  4. כנראה ה 300 יתחילו לתת ראש בראש אחד לשני. חבל שאצלנו הוא נופל על היקרה.

  5. תביאו אותו. אבל לא במחיר רצח. הייתי השבוע באולם התצוגה וראיתי דגם שנקרא FES 125 ומחירו בארץ הקודש 25. זכרו זאת.

  6. מאז הקניה של הפרוזה 300 הלכו לי 4 בולמים והיום פחות מ12000 קילומטר הלכו גם שני הבולמים מקדימה שכבר עברו החלפת שמן וכל מיני נראה אם הונדה תיקח אחריות ותחליף או שיתנערו הכלי מיוצר בתאיילנד ברמת גימור נמוכה ראו הוזהרתם

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל